abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202902682
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 18:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Onderbouw maar eens hoe je 20x keer zoveel zorgbedden gaat regelen. Dat weiger je te doen.
Geen idee waarom je "20x" meer zou moeten willen, maar opschalen loopt vooral spaak bij het personeel dus die zul je moeten werven, betere voorwaarden, oproep plaatsen, meer uur vragen van bestaande personeel, personeel ontlasten... Och er zijn zoveel dingen die je kan doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202902703
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 18:25 schreef Glazenmaker het volgende:
Hij wist het als niet medicus beter dan de rest en is daardoor dood nu. Hmmm. Nee dus.
Lijkt me nou net een taak voor een gezondheidseconoom en die principes had hij wel in zijn vingertjes hoor. Hij was ook niet tegen vaccinatie, vond wss de druk erop voor niet risicogroepen wat overdreven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 29 december 2021 @ 18:31:48 #278
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202902723
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 18:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
Geen idee waarom je "20x" meer zou moeten willen, maar opschalen loopt vooral spaak bij het personeel dus die zul je moeten werven, betere voorwaarden, oproep plaatsen, meer uur vragen van bestaande personeel, personeel ontlasten... Och er zijn zoveel dingen die je kan doen.
Reken maar uit hoeveel zorgbedden we nodig hebben bij ongecontroleerde verspreiding van COVID. Vast nog wel meer dan 20x.

En de dingen die je roept zijn vooral holle containterbegrippen. We willen een plan zien.
pi_202902785
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 18:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Reken maar uit hoeveel zorgbedden we nodig hebben bij ongecontroleerde verspreiding van COVID. Vast nog wel meer dan 20x.

En de dingen die je roept zijn vooral holle containterbegrippen. We willen een plan zien.
Ja als je verhaal met dogma's aan elkaar is vastgebonden...............

"Ongecontroleerde verspreiding" de verspreiding is ongecontrolleerd, de maatregelen hebben daar maar marginaal effect op.

Maakbaarheidsdenken..

Echt waarom deze puinhoop dan als die maatregelen zo effectief zijn?
Onee dan zou de pleuris helemaal van god los uitgebroken zijn toch?

Hoe kan het eigenlijk dat België zonder lock down niet veranderd is in Dante's inferno?

Succes met nadenken, houdoe, fijne avond.
pi_202902829
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 12:48 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Klopt, want gevaccineerden overlijden niet meer aan corona.
Heb m'n schoonvader met een erg zwakke gezondheid en 2 vaccinaties juist door die vaccinaties slechts een milde vorm covid zien krijgen. Heeft het gewoon overleeft. Had ie ze niet gehad had hij al lang via de IC naar het kerkhof kunnen gaan.

Daarom.. nee, vaccinaties zijn niet zaligmakend en iemand waarbij letterlijk iets als een verkoudheid het laatste zetje kan zijn in een ketting van complicaties, zal het navertellen niet lukken. Maar alles buiten de meest extreme risicogroepen zal het overleven met vaccinaties.
pi_202902853
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 12:48 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Klopt, want gevaccineerden overlijden niet meer aan corona.
Die kans is 20x kleiner.
  woensdag 29 december 2021 @ 18:36:59 #282
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_202902866
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 18:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja als je verhaal met dogma's aan elkaar is vastgebonden...............
Nee, we willen gewoon dat je eens gaat vertellen hoe we precies de zorgcapaciteit met een megafactor moeten gaan vergroten omdat jij vanwege onzinredenen geen prik wilt en ook geen maatregelen.

Je loopt een beetje makkelijk te roepen maar je bent als het er op aankomt een keizer zonder kleren.

quote:
"Ongecontroleerde verspreiding" de verspreiding is ongecontrolleerd, de maatregelen hebben daar maar marginaal effect op.
Dat zijn klinkklare leugens. De vaccinaties en maatregelen zorgen voor minder groei aan patienten.
pi_202902909
quote:

[..]
Meld je aan als verpleegkundige dan.
pi_202902974
quote:

[..]
En degene die daar de capaciteiten voor hebben liggen voor het oprapen het is immers een HBO opleiding. Die betere voorwaarden betalen jij en ik he en zodra daar de lonen omhoog gaan wil de rest ook. Wat gaan we doen met dat opschalen als we ze niet nodig hebben ontslaan, dat noem ik nu niet echt een betere voorwaarde baanonzekerheid. Aan de ene kant wil je meer uur vragen van personeel en aan de andere kant wil je ze ontlasten. Iets zegt me dat we jou niet moeten vetrekken bij het beter laten functioneren van de maatschappij. O wacht we halen ze uit Vietnam ook zo'n geweldig plan als we zulke landen niet op een koloniale manier leeg kunnen roven kopen we met geld hun talent maar weg dat is pas schofterig.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_202902994
Mooi!

CORRED
U MAD?
pi_202903150
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 18:19 schreef ludovico het volgende:
We hebben 5+ jaar signalen gehad dat het in de soep begon te lopen, en we zitten nu 2 jaar in crissi en we hebben nu minder capaciteit.
Zolang je de watertoevoer niet vermindert en de uitstroom minimaal is kun je nog zo'n grote emmer onder je kraan zetten maar die stroomt ook vanzelf over.
pi_202903173
quote:
Met wat voor wanstaltige site kom jij dan nu aankakken?

Stel je voor dat ik in het Hebdo, Parijs, Brussel of Paty topic met een link naar een site kom waarin nog meer slachtoffers van islamitisch terreur opgesomd en geportretteerd worden van mensen die ooit eens zeiden "ach, islam... religie van vrede, komt allemaal wel goed".

Classy heur!
Gatverdamme man. Om te kotsen. :r
  woensdag 29 december 2021 @ 18:49:38 #289
319979 Fok-it
All is well
pi_202903281
quote:
4s.gif Op woensdag 29 december 2021 18:46 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Stel je voor dat ik in het Hebdo, Parijs, Brussel of Paty topic met een link naar een site kom waarin nog meer slachtoffers van islamitisch terreur opgesomd en geportretteerd worden van mensen die ooit eens zeiden "ach, islam... religie van vrede, komt allemaal wel goed".

Classy heur!
Hoe zie jij deze vergelijking precies?

Dat zijn Islam-ontkenners ofzo? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_202903334
quote:

[..]

Classy heur!
Oh ja, al die antivaxxers die alleen maar bezig zijn om mensen die wel een vaccinatie/booster willen halen te dwarsbomen door afsprakenlijnen te saboteren, sites te DDOS'en, bij prikstraten de boel lopen te frusteren, mensen het werken onmogelijk maken, teststraten in de fik lopen te steken, demonstreren en en passant de halve stad afbreken, politie en ME dwarsbomen, vuurwerk gooien, zorgen voor gewonden en noem alles maar op moeten we nu een beetje medelijken mee hebben? Dus nu ze met hun giegel op een site staan is het plotseling "wanstaltig"?

Laat me niet lachen.
pi_202903366
Maar resumerend: Had hij zich nou maar de rest van z'n leven opgesloten in een huisje op een vakantiepark, zoals hij zo graag wilde doen met de kwetsbaren.
pi_202903389
Nou ja, zo'n website is wel een beetje dansen op andermans graf. Ik snap dat een punt willen maken maar mij gaat dat ethisch echt een grens over hoor...
pi_202903393
quote:

[..]

Classy heur!
Niet getreurd ik heb vanmiddag geprobeerd hem te vereeuwigen op de betreffende site maar ik zie hem nog steeds niet. Dus hij is nog in beraad, afgekeurd of ik heb iets verkeerd gedaan.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_202903397
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2021 18:52 schreef Stepperoller het volgende:
Maar resumerend: Had hij zich nou maar de rest van z'n leven opgesloten in een huisje op een vakantiepark, zoals hij zo graag wilde doen met de kwetsbaren.
Dat is dan ook alleen maar een geod plan als je zelf niet tot die groep behoort he? Of denkt te behoren zoals Robin vast dacht... :')
  woensdag 29 december 2021 @ 18:55:42 #295
319979 Fok-it
All is well
pi_202903478
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 18:53 schreef zatoichi het volgende:
Nou ja, zo'n website is wel een beetje dansen op andermans graf. Ik snap dat een punt willen maken maar mij gaat dat ethisch echt een grens over hoor...
Als hun keuzes niet ten koste waren gegaan van andermans mensenleven had ik hier ja opgezegd. In dit geval mogen ze wat mij betreft meer dan beschimpt worden.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_202903500
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 18:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Als hun keuzes niet ten koste waren gegaan van andermans mensenleven had ik hier ja opgezegd. In dit geval mogen ze wat mij betreft meer dan beschimpt worden.
:')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  woensdag 29 december 2021 @ 18:58:36 #297
319979 Fok-it
All is well
pi_202903570
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2021 18:56 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]
:')
Goeie reactie hoor, chapeau
pi_202903578
Problemen lijken zichzelf op te lossen

🤔
pi_202903616
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 18:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Goeie reactie hoor, chapeau
Typisch fok modje weer hoor

Chapeau :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  woensdag 29 december 2021 @ 19:01:16 #300
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202903652
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 13:18 schreef vipergts het volgende:

[..]
Net toegevoegd
^O^

Ben benieuwd hoelang dat duurt :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')