Dan waren maatregelen 6 dagen later ingegaanquote:Op woensdag 29 december 2021 18:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maatregelen die zinloos zijn maken ook geen verschil dusseh, effectief nog steeds overgeleverd aan wat het virus ons brengt.
En met meer IC bedden / personeel hadden we nu dus capaciteit gehad voor de reguliere zorg.
Want maatregelen zijn zinvol dogma.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:13 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dan waren maatregelen 6 dagen later ingegaan
Als je daar moeite mee hebt, kun je er voor kiezen om niet aan een samenleving deel te nemen. Ik bedoel, als je niet mee wilt doen, moet je misschien ook gewoon niet mee doen.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:00 schreef ludovico het volgende:
Dat is dus regelrechte inperking van fundamentele vrijheden en rechten.
Doe mij even een linkje naar je onderzoek waaruit blijkt dat de maatregelen niet effectief zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maatregelen die zinloos zijn maken ook geen verschil dusseh, effectief nog steeds overgeleverd aan wat het virus ons brengt.
En met meer IC bedden / personeel hadden we nu dus capaciteit gehad voor de reguliere zorg.
Het is altijd en en en bij de "kritische" medemens. Het liefst bijgezet met non argumenten als deze.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:05 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh ongelimiteerde exponentiële groei, hoe kan dat dan dat de golven altijd weer afremden?Gek zeg hey,
Nee, hij had covid. En tegen de gezondheidsrisico's van covid kun je je laten vaccineren.quote:
Alsof dat effect heeft op wat jij vindt.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:13 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Doe mij even een linkje naar je onderzoek waaruit blijkt dat de maatregelen niet effectief zijn.
Tegen de gezondheidsrisico's van influenza kan je je ook laten vaccineren. Wat wil je dat we doen als je overlijdt aan zware griep / longontsteking?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hij had covid. En tegen de gezondheidsrisico's van covid kun je je laten vaccineren.
Wat is daar mis mee? Ik zou niet willen wonen in een staat die dat niet doet.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is dus regelrechte inperking van fundamentele vrijheden en rechten.
En dat wordt dan ook jaarlijks gedaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:15 schreef ludovico het volgende:
Tegen de gezondheidsrisico's van influenza kan je je ook laten vaccineren.
Heb je nou al dat toverstafje om het aantal IC-bedden te vertwintigvoudigen?quote:
Ach kom, mij part hadden we eerder begonnen met de minder kostbare maatregelen van stal halen die wél enige effectiviteit hebben, maar als ik dan weer gedwongen kansloze mondkapjes moet gaan dragen voel ik me net een sektelid.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is altijd en en en bij de "kritische" medemens. Het liefst bijgezet met non argumenten als deze.
Als je dijk allang overstroomd is voor de golf start met afremmen dan maakt je semantische spelletje niet zo heel veel uit.
We hebben 5+ jaar signalen gehad dat het in de soep begon te lopen, en we zitten nu 2 jaar in crissi en we hebben nu minder capaciteit.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heb je nou al dat toverstafje om het aantal IC-bedden te vertwintigvoudigen?
Anders kun je wel gewoon stoppen met je onrealistische blaatverhaal.
We hebben een overheid met allerlei hele slimme mensen die uitrekenen voor welke groepen iets wel en niet zin heeft om grootschalig toe te passen. Ik ben nog te jong voor de jaarlijkse griepprik uitnodiging. Mijn ouders helaas niet meer. Zij gaan wel en ikke niet. Corona is nog een slagje kutter dus daar zijn andere keuzes in gemaakt.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tegen de gezondheidsrisico's van influenza kan je je ook laten vaccineren. Wat wil je dat we doen als je overlijdt aan zware griep / longontsteking?
Je kan er ook voor kiezen om je mondkapje niet een jaar lang te gebruiken hoor.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ach kom, mij part hadden we eerder begonnen met de minder kostbare maatregelen van stal halen die wél enige effectiviteit hebben, maar als ik dan weer gedwongen kansloze mondkapjes moet gaan dragen voel ik me net een sektelid.
Zinloze maatregelen blijven zinloos.
Nog een keer, waar is je toverstafje om 20x zoveel zorgbedden te krijgen om het zonder maatregelen te doorstaan?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
We hebben 5+ jaar signalen gehad dat het in de soep begon te lopen, en we zitten nu 2 jaar in crissi en we hebben nu minder capaciteit.
Als je denkt dat dat een natuurfenomeen is dan mag je dat allemaal denken maar ik ben niet zo naiief.
Ok, en daar schaar jij Fransman niet onder dus?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:19 schreef Glazenmaker het volgende:
We hebben een overheid met allerlei hele slimme mensen die uitrekenen voor welke groepen iets wel en niet zin heeft om grootschalig toe te passen.
Eerst zelf proberen je probleem op te lossen (en niet verergeren) en daarna pas om hulp vragen bij de bevolking zou misschien een goed idee zijn?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nog een keer, waar is je toverstafje om 20x zoveel zorgbedden te krijgen om het zonder maatregelen te doorstaan?
Een feestje niet. Maar dit is een prima voorbeeld van de domheid van de hele antivax beweging. En dat mag je best laten zien.quote:Op woensdag 29 december 2021 16:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee niet vergeten, maar dat is geen reden om nu een feestje te gaan vieren om zijn dood.
Het wil maar niet tot jouw kop doordringen dat de maatregelen die jij eist, omdat je al het andere afwijst, niet uitvoerbaar zijn. En toch lopen te krijsen dat het zo moet.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Eerst zelf proberen je probleem op te lossen (en niet verergeren) en daarna pas om hulp vragen bij de bevolking zou misschien een goed idee zijn?
Als ze vorig jaar vol waren begonnen met de uitbreiding, dan hadden we over 3 jaar nieuwe verpleegkundigen gehad. In de tussentijd mag je niemand vragen.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Eerst zelf proberen je probleem op te lossen (en niet verergeren) en daarna pas om hulp vragen bij de bevolking zou misschien een goed idee zijn?
Hij wist het als niet medicus beter dan de rest en is daardoor dood nu. Hmmm. Nee dus.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ok, en daar schaar jij Fransman niet onder dus?
Heb je het nou over Baudet?quote:Op woensdag 29 december 2021 17:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als het blaat als een simplistisch haathitser is het een simplistisch haathitser.
Raar dogma, "niet uitvoerbaar" hoe kom je erop? En dan nog met krachttermpjes komen ook, achgutt. Kom eens bij zinnen?quote:Op woensdag 29 december 2021 18:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het wil maar niet tot jouw kop doordringen dat de maatregelen die jij eist, omdat je al het andere afwijst, niet uitvoerbaar zijn. En toch lopen te krijsen dat het zo moet.
Dus of je zegt waar je toverstafje is of je houd op met je domme gekrijs.
Onderbouw maar eens hoe je 20x keer zoveel zorgbedden gaat regelen. Dat weiger je te doen.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Raar dogma, "niet uitvoerbaar" hoe kom je erop?
Want er is niemand die al papieren heeft, dichter bij het behalen van de papieren is........ Onee wacht die zijn er wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:25 schreef Glazenmaker het volgende:
Als ze vorig jaar vol waren begonnen met de uitbreiding, dan hadden we over 3 jaar nieuwe verpleegkundigen gehad. In de tussentijd mag je niemand vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |