quote:Op woensdag 29 december 2021 10:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ESF on Tour
![]()
@:Fred_B
@:Guanabana
@:Hamlapjes
@:TheVulture
@:Cee
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2021 10:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ESF on Tour
![]()
![]()
![]()
Ik vond dat meer een Royal Blood-nummerquote:
Ik verwacht daarna een geschiedenisles van iemand met een zwaar Italiaans accentquote:Op woensdag 29 december 2021 10:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Enige nadeel van Ecstasy of Gold is...
Ik verwacht daarna altijd meteen Call of Cthulhu
Jij slowchatter enkel.quote:
Dit is wel beter.quote:
Was ik wel even aan toequote:Op woensdag 29 december 2021 10:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ha, eindelijk weer echte muziek
Kan je me laten weten hoe diep dat vat zuur is waar je in zwemt nu? Of is het gewoon beetje voetjes nat en de rest doet z'n werk?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zing niet.
Aan de andere kant, dat doen ze op het ESF ook nauwelijks.
Haha, ja ik kan er ook niks aan doen dat ik Ecstay of Gold heb leren kennen door Metallica's S&M concertquote:Op woensdag 29 december 2021 10:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik verwacht daarna een geschiedenisles van iemand met een zwaar Italiaans accent
Verka.gifquote:Op woensdag 29 december 2021 10:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ESF on Tour
![]()
![]()
![]()
Mad.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan je me laten weten hoe diep dat vat zuur is waar je in zwemt nu? Of is het gewoon beetje voetjes nat en de rest doet z'n werk?
Sterkte daarmeequote:Op woensdag 29 december 2021 10:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ziedend!![]()
(Ieder z'n ding, ik moet m'n vloerfrustratie even botvieren, het is er uit nu!)
Ik wel vaker, maar dan kies ik er zelf voor..quote:Op woensdag 29 december 2021 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoor ik exact 1x per jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |