gelijk maar ff gekeken, gelukkig nietquote:Op woensdag 29 december 2021 10:41 schreef Nizno het volgende:
mocht iemand oliebollen gaan maken... denk er om Koopmans heeft een foutje gemaakt
[ afbeelding ]
Ik zing niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan moet jij ook in je eigen Zorro-bubbel blijven!
In tijden van nood treden echte helden naar voren.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:41 schreef Nizno het volgende:
mocht iemand oliebollen gaan maken... denk er om Koopmans heeft een foutje gemaakt
[ afbeelding ]
Precies, en daar is (bijna) iedereen mal verkleed.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zing niet.
Aan de andere kant, dat doen ze op het ESF ook nauwelijks.
Ja, helaas kunnen er maar 2000 nummers in zo'n top 2000quote:Op woensdag 29 december 2021 10:40 schreef Guanabana het volgende:
Wel prima deze, alleen heel raar/jammer dat Ecstacy of Gold er niet instaan van Ennio.
quote:Op woensdag 29 december 2021 10:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zo goed kunnen horen wat die vrouw allemaal tetterde want m'n pa zette de tv aan.
oh trouwens, vloer-update:Oh Jezus Cee. Nu voel ik me kut dat ik grapjes ging maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga je een heeeel dikke virtuele knuffel en zoen geven en hoop oprecht dat alle ellende straks voorbij is
My friends all drive horses
quote:Op woensdag 29 december 2021 10:39 schreef Zorro het volgende:
Kan dat Eurovisie Shit Fest niet gewoon in zijn eigen bubbel blijven en mij daar niet mee lastig vallen?
quote:Op woensdag 29 december 2021 10:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ESF on Tour
![]()
@:Fred_B
@:Guanabana
@:Hamlapjes
@:TheVulture
@:Cee
![]()