Die staat er niet in? Wow ....quote:Op woensdag 29 december 2021 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ecstasy of Gold moet ook in de lijst
Dat debuutalbumquote:Op woensdag 29 december 2021 10:40 schreef Isorden het volgende:
Oh, origineel van Dire Straits is beter.
Ik heb eigenlijk niet zo goed kunnen horen wat die vrouw allemaal tetterde want m'n pa zette de tv aan.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel had het jouw verhaal kunnen zijn.
Ik vond dit wel een mooi liedje. Ik krijg ESF altijd passief mee omdat mevrouw Pippen dan de baas is over de teevee en ik iets anders ga doen in de woonkamer.
Dit jaar heb ik een Ford Mustang van Lego gebouwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ben serieus geschokt, dacht altijd dat die er in stond.quote:
Enige nadeel van Ecstasy of Gold is...quote:Op woensdag 29 december 2021 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op woensdag 29 december 2021 10:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zo goed kunnen horen wat die vrouw allemaal tetterde want m'n pa zette de tv aan.
oh trouwens, vloer-update:Ah wat ontzettend kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij zelfs niet vorig jaar met dodenbonus. Dus het wordt alleen maar erger en het komt nooit meer goedquote:
Plus the good the bad and the uglyquote:Op woensdag 29 december 2021 10:39 schreef PippenScottie het volgende:
Dan moet jij ook in je eigen Zorro-bubbel blijven!quote:Op woensdag 29 december 2021 10:39 schreef Zorro het volgende:
Kan dat Eurovisie Shit Fest niet gewoon in zijn eigen bubbel blijven en mij daar niet mee lastig vallen?
En Chi Maiquote:Op woensdag 29 december 2021 10:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
Plus the good the bad and the ugly
Plus My name is Nobody
Plus Barefoot March
Plus A fistful of dollars
PLus For a few dollars more
Ik wil meer ENNIO!
quote:Op woensdag 29 december 2021 10:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Enige nadeel van Ecstasy of Gold is...
Ik verwacht daarna altijd meteen Call of Cthulhu
quote:Op woensdag 29 december 2021 10:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zo goed kunnen horen wat die vrouw allemaal tetterde want m'n pa zette de tv aan.
oh trouwens, vloer-update:Pfff...kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |