Dat was echt HEEL KUTquote:Op woensdag 29 december 2021 10:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan Jendrik en z'n middelvingerpak
Nouja het is meer vanquote:Op woensdag 29 december 2021 10:39 schreef ok01 het volgende:
[..]![]()
Ik ging zelf altijd goed op Saturday Night is alright for fighting
Ik kies voor optie 1.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:39 schreef Koen66 het volgende:
echt een nummer dat je haat of geweldig vindt
ABBA ook maar uit de lijst schrappen?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:39 schreef Zorro het volgende:
Kan dat Eurovisie Shit Fest niet gewoon in zijn eigen bubbel blijven en mij daar niet mee lastig vallen?
dat kan je dan van veel andere bubbels ook zeggenquote:Op woensdag 29 december 2021 10:39 schreef Zorro het volgende:
Kan dat Eurovisie Shit Fest niet gewoon in zijn eigen bubbel blijven en mij daar niet mee lastig vallen?
Gezien het aantal punten wat de winnaar kreeg van ons, kan ik het hier niet mee eens zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 10:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als het aan NL stemmers had gelegen wel.
Zowaar eens niet een smakeloos volkje.
Ik ben voorquote:Op woensdag 29 december 2021 10:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon de hele Top 10 en de singleversie van Tubular Bells draaien.
Daar was een aantal jaar geleden nog een leuke anekdote over, maar die user post inmiddels niet meer meequote:Op woensdag 29 december 2021 10:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Waarom fluister ik je naaaaam.. oh nee.
Die referentie begreep ik welquote:Op woensdag 29 december 2021 10:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nouja het is meer van
Je jat een straaljager en Highway to the Dangerzone gaat spelen....
Iets met TopGun
Ik lig er niet wakker vanquote:Op woensdag 29 december 2021 10:40 schreef 4-elements het volgende:
[..]
ABBA ook maar uit de lijst schrappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |