Het maakt niet echt wat uit, maar je mag toch van journalisten verwachten dat ze zoiets basaals goed opschrijven.quote:
Nja, de tendens was dat het week op week zakte.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zaten al een tijdje rond de 800 per dag ofzo.
Nee, ook dat niet. Bleef redelijk stabiel.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:04 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Nja, de tendens was dat het week op week zakte.
Dat is de tendens die ik meekreeg. En niet van wappie bronnen oid.quote:
Dat vond ik een paar weken geleden dus van die obese taartmevrouwen en hijgende vijftiger in de ED reportage. Mensen met COPD slepen altijd met een zuurstoffles in een sporttas, maar voor wat kortademige coronapatiënten gooien we de hele zorg plat.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Vooral jammer dat dit soort figuren in het ziekenhuis belanden en dan een bed bezet houden dat ook besteed had kunnen worden aan de velen die wachten op een operatie.
laten we voor hem hopen op dat laatste, het blijft te jongquote:Op woensdag 29 december 2021 11:02 schreef Tijn het volgende:
NOS meldt dat die Robin Fransman 49 was, Het Parool zegt 53
Dat is natuurlijk een heel zwart en wit beeld. Maar het lijkt zeker milder.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:05 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Dat is de tendens die ik meekreeg. En niet van wappie bronnen oid.
Bron? Er werd gezegd dat het voor 30-50% (of iets dergelijks) minder opnames zorgde. Niet 99% minder hoor…quote:Op woensdag 29 december 2021 11:05 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Dat is de tendens die ik meekreeg. En niet van wappie bronnen oid.
Die was er al, van en naar de VSquote:Op woensdag 29 december 2021 10:59 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Mooie opmaat voor het invoeren van een testverplichting als je met het vliegtuig reist de komende jaren
Het komt ergens toch wel een beetje over als burgertje pesten. Alsof je überhaupt een mogelijk nieuwe variant buiten de deur houdt.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat is de politiek, een europees vliegverbod is onhaalbaar dus komen ze met dit soort dingen, "ja maar we doen er alles aan"
Nja, dan ben ik fout geïnformeerd.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, ook dat niet. Bleef redelijk stabiel.
word toch nooit gecontroleerd en is een advies ?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu, maar gewoon onzin.
Minister De Jonge van Volksgezondheid, Welzijn en Sport: “We moeten voorkomen, zeker als er straks weer meer gereisd kan worden, dat mensen met virusmutaties in de koffer weer naar Nederland komen. Voor reizigers wordt quarantaine daarom verplicht.”
Poepoe, neem je omicron mee terug naar het omicron walhalla van de wereld.
Te dom om te poepen.
Denk niet dat het zo is bedoeld. Het is om te doen alsof hij er flink wat aan doen en toe te geven aan de lokroep van mensen die er steeds schande van spreken dat er mensen op vakantie gaan. Ook bv. met die winkels op Schiphol. Totaal geen nut om die te sluiten, maar na wat gezanik in de media gebeurt dat toch.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:07 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het komt ergens toch wel een beetje over als burgertje pesten. Alsof je überhaupt een mogelijk nieuwe variant buiten de deur houdt.
Hier zie je de ziekenhuisopnames van het Verenigd Koninkrijk: https://coronavirus.data.gov.uk/details/healthcarequote:Op woensdag 29 december 2021 11:07 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Nja, dan ben ik fout geïnformeerd.
Volgens mij kwam die Dr. John Cambell tot soortgelijks conclusie, paar filmpjes van gekeken.
Leek me wel legit.
Blijf je die bullshit nou herhalen? Gezondheidszorg is een mensenrecht... of je nou een 8 jarig kindje bent of een 60 jarige veroordeelde seriemoordenaar. Dan kun je wel weer blijven redeneren dat de tijd van die doctoren en chirurgen beter was besteed bij een ander persoon maar zo werkt het gewoon niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Vooral jammer dat dit soort figuren in het ziekenhuis belanden en dan een bed bezet houden dat ook besteed had kunnen worden aan de velen die wachten op een operatie.
Het is nu wel verplicht en geen advies meer. Controle is er amper, denk ik.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
word toch nooit gecontroleerd en is een advies ?
Jazeker, maar nieuwe varianten kunnen overal vandaan komen he, dus een mooie opmaat voor het generiek invoeren voor reizen met het vliegtuig.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:06 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die was er al, van en naar de VS
Ja, paar filmpjes van ene Dr. John Cambell, is wel soort van bekend hier.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bron? Er werd gezegd dat het voor 30-50% (of iets dergelijks) minder opnames zorgde. Niet 99% minder hoor…
En die komen toch wel. Of ze moeten ontstaan in een vrij geïsoleerd land, zoals bv. Noord-Korea of een afgelegen eiland in de Stille Oceaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:09 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Jazeker, maar nieuwe varianten kunnen overal vandaan komen he, dus een mooie opmaat voor het generiek invoeren voor reizen met het vliegtuig.
De cijfers zijn gewoon openbaar.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:07 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Nja, dan ben ik fout geïnformeerd.
Volgens mij kwam die Dr. John Cambell tot soortgelijks conclusie, paar filmpjes van gekeken.
Leek me wel legit.
ze zoeken het maar uit, over 14 dagen ben ik pleite hier......zie in maart wel weer weer of ik in qarantaine moet blijven danquote:Op woensdag 29 december 2021 11:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is nu wel verplicht en geen advies meer. Controle is er amper, denk ik.
Hij is eigenlijk geen dokter maar een verpleegkundige die met pensioen is. Maar op zich bedoeld hij het prima hoor, wel eens filmpjes van hem gezien.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:10 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Ja, paar filmpjes van ene Dr. John Cambell, is wel soort van bekend hier.
99% heb ik ook nooit gezegd. Enige wat ik gezegd heb is, vrij positief leek.
Omikron gaat wellicht een zegen blijken dus die varianten zijn meer dan welkom!quote:Op woensdag 29 december 2021 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
En die komen toch wel. Of ze moeten ontstaan in een vrij geïsoleerd land, zoals bv. Noord-Korea of een afgelegen eiland in de Stille Oceaan.
Maar als ze voorkomen in bv. China, India, Brazilië, Zuid-Afrika of zo, dan komen ze toch wel naar Nederland. Hoogstens vertraag je het 'n paar dagen.
Als je met van die quasi grappige teksten komt zoals "coronavariant in je koffer" dan komt het op mij niet echt serieus over. Het zal aan mij liggen maar ik kan HdJ niet meer luchten.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo is bedoeld. Het is om te doen alsof hij er flink wat aan doen en toe te geven aan de lokroep van mensen die er steeds schande van spreken dat er mensen op vakantie gaan. Ook bv. met die winkels op Schiphol. Totaal geen nut om die te sluiten, maar na wat gezanik in de media gebeurt dat toch.
Ik probeer het alleen maar uit te leggen en met solidariteit bedoel ik dat je de lasten samen verdeelt. Nu is het wel heel bizar oneerlijk: mensen die van gekkigheid hun opgepotte geld uitgeven in België terwijl ondernemers in eigen land verpieteren. Ik heb altijd al gevonden dat het pandemie-risico’s en de schade niet eerlijk worden verdeeld. Door in NL te blijven kan je tenminste nog een beetje zin geven aan de in jullie ogen zo zinloze lockdown.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als het maar één kant op gaat dan noem je dat geen solidariteit maar parasitisme.
Door in NL te blijven geef je zin aan de lockdown? De lockdown is zinloos, daar ga ik helemaal geen zin aan geven.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik probeer het alleen maar uit te leggen en met solidariteit bedoel ik dat je de lasten samen verdeelt. Nu is het wel heel bizar oneerlijk: mensen die van gekkigheid hun opgepotte geld uitgeven in België terwijl ondernemers in eigen land verpieteren. Ik heb altijd al gevonden dat het pandemie-risico’s en de schade niet eerlijk worden verdeeld. Door in NL te blijven kan je tenminste nog een beetje zin geven aan de in jullie ogen zo zinloze lockdown.
Prima instellingquote:Op woensdag 29 december 2021 11:18 schreef popje het volgende:
[..]
Door in NL te blijven geef je zin aan de lockdown? De lockdown is zinloos, daar ga ik helemaal geen zin aan geven.
Deze snap ik niet helemaal.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
Door in NL te blijven kan je tenminste nog een beetje zin geven aan de in jullie ogen zo zinloze lockdown.
150.000 prikken per dag, weinig animo schijnbaar.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
soww hij zet er wel de vaart in.
Mogen we wel concluderen dat zijn argumenten niet overtuigend zijn gebleken?quote:Op woensdag 29 december 2021 11:16 schreef trein2000 het volgende:
Fransman dood? Over de doden niets dan goeds zullen we maar zeggen…
Alles voor het verdienmodel.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Mogen we wel concluderen dat zijn argumenten niet overtuigend zijn gebleken?
Nou, ik zie mensen "Karma is a bitch" scrhijven. Alsof die een kind heeft mishandeld.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:16 schreef trein2000 het volgende:
Ja. We zullen hier maar geen 'last famous tweets' van hem posten.quote:Op woensdag 29 december 2021 11:16 schreef trein2000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |