Die neemt niet toe met 50%quote:Op woensdag 29 december 2021 10:21 schreef Simmertje het volgende:
Al neemt je overlevingskans toe met 50% dan is dit toch meer dan de moeite waard.
Nix minder solidair dan met n groep staan toekijken hoe iemand doodgetrapt wordt. Gebeurt al jaren , niets nieuws meer.quote:
Moet ik solidair zijn omdat het OMT te koppig is om toe te geven dat ze de plank volledig mis hebben geslagen met deze lockdown en ze nu geen gezichtsverlies willen lijden?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik snap het gezeur deels wel, want de lockdown kost miljoenen euro en dat nog los van de mentale schade van velen die nu de kost niet meer kunnen verdienen. En dan gaan mensen lekker naar België om het effect teniet te doen dus dan lijken maatregelen ook nog eens voor niks te zijn. Het getuigt van weinig solidariteit.
Als het maar één kant op gaat dan noem je dat geen solidariteit maar parasitisme.quote:
De ziekenhuizen stromen leeg en die nieuwe variant is maar een griepje. Plank inderdaad volledig misgeslagen.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:36 schreef falling_away het volgende:
[..]
Moet ik solidair zijn omdat het OMT te koppig is om toe te geven dat ze de plank volledig mis hebben geslagen met deze lockdown en ze nu geen gezichtsverlies willen lijden?
Ik ben wel genoeg solidair geweest de afgelopen (bijna) twee jaar tijdens andere lockdowns die wel te verdedigen waren. Straks weer lekker uit eten in België
Is er een groep die zich niet aan de maatregelen hoeft te houden dan behalve FC Den Bosch supporters?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als het maar één kant op gaat dan noem je dat geen solidariteit maar parasitisme.
als die prominent zijn zal er vast ook wat in de krant staan, deze man was overigens niet eens anti, hij vond het voor de kwetsbaren wel nuttig, over zichzelf heeft hij wat dat betreft dus de verkeerde inschatting gemaakt.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja en? Er gaan ook provaxxers dood.
alsof ze dat handhavenquote:Op woensdag 29 december 2021 10:36 schreef matthijst het volgende:
Sjongejonge wat een sneue bende is het ook: reizigers uit de VS 10 dagen in quarantaine![]()
Vakantie mid Feb, benieuwd of die onzin er dan weer vanaf is.
Je moet thuis toch een keer naar de supermarkt lijkt me.
In lockdown zodat deze pussy variant zich niet kan verspreiden :pquote:Op woensdag 29 december 2021 10:46 schreef IkBenDeBaas het volgende:
In de UK is Delta bijna helemaal verdrongen, door een verkoudheidje.
En wat doen wij
1100 nieuwe opnames in het VK gisterenquote:Op woensdag 29 december 2021 10:46 schreef IkBenDeBaas het volgende:
In de UK is Delta bijna helemaal verdrongen, door een verkoudheidje.
En wat doen wij
Inderdaad wel apart. De man was in de 50. Ik ben benieuwd wat-ie dan in gedachten had bij "risicogroepen", want het is toch wel algemeen bekend dat covid meer risico's met zich meebrengt als je ouder dan 50 bent.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
als die prominent zijn zal er vast ook wat in de krant staan, deze man was overigens niet eens anti, hij vond het voor de kwetsbaren wel nuttig, over zichzelf heeft hij wat dat betreft dus de verkeerde inschatting gemaakt.
Dat werkt twee kanten op.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik snap het gezeur deels wel, want de lockdown kost miljoenen euro en dat nog los van de mentale schade van velen die nu de kost niet meer kunnen verdienen. En dan gaan mensen lekker naar België om het effect teniet te doen dus dan lijken maatregelen ook nog eens voor niks te zijn. Het getuigt van weinig solidariteit.
ik vind dat dat uitmelken nog wel meevalt.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Is er weer een niet gevaccineerde dooie die uitgemolken moet worden of waar gaat dit over?
Er gaan ook dubbel gevaccineerden inclusief geboosterde mensen dood aan de krona. Waarom wordt dat niet net zo breed uitgemeten in de media?
Als je ziet hoeveel mensen boven de 50/60 jaar nog geen prik hebben gehad dan mensen best veel mensen in die groep een gok. (Even los van die paar mensen die geen prik mogen hebben).quote:Op woensdag 29 december 2021 10:10 schreef MichaelScott het volgende:
Ziet er ook wel een beetje uit als het stereotype wat in het ziekenhuis terecht komt: oudere man met overgewicht. Jammer dat mensen uit die groep zo vaak denken dat het niet nodig is.
Ach ja, gegokt en verloren.
53 jaar en niet bepaald een BMI van 20. "Foutje, moet kunnen"quote:Op woensdag 29 december 2021 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
als die prominent zijn zal er vast ook wat in de krant staan, deze man was overigens niet eens anti, hij vond het voor de kwetsbaren wel nuttig, over zichzelf heeft hij wat dat betreft dus de verkeerde inschatting gemaakt.
Neu, maar gewoon onzin.quote:
Serieus? In één dag?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
1100 nieuwe opnames in het VK gisteren
Maar wel bier kunnen tanken in de kroeg.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
1100 nieuwe opnames in het VK gisteren
Vooral jammer dat dit soort figuren in het ziekenhuis belanden en dan een bed bezet houden dat ook besteed had kunnen worden aan de velen die wachten op een operatie.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:10 schreef MichaelScott het volgende:
Ziet er ook wel een beetje uit als het stereotype wat in het ziekenhuis terecht komt: oudere man met overgewicht. Jammer dat mensen uit die groep zo vaak denken dat het niet nodig is.
Ach ja, gegokt en verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |