SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fransman was bewust ongevaccineerd en uitte zich op sociale media zeer kritisch over de werking en wenselijkheid van vaccins.
Tja.![]()
Als je nu nog verwacht dat nota bene in de vakantie periode iedereen 2 weken thuis opgesloten blijft zitten of in de miezerregen in het bos gaat lopen ben je ook niet goed nee. Maar ja welzijn van je bevolking is niet van belang.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:58 schreef Caland het volgende: Snap sowieso dat gezeur om Belgie niet zo, die mensen zijn voor het overgrote deel volledig gevaccineerd en soms zelfs geboosterd. Je krijgt juist deze mensen na twee jaar aan maatregelen gewoon niet meer opgehokt.
![]()
Ik bedoelde de 10 dagen quarantainequote:Op woensdag 29 december 2021 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
https://reizentijdenscorona.rijksoverheid.nl/
Ik haalde uit deze site dat ik voor de terugreis uit Servie een PCR-test nodig heb ook al ben ik volledig gevaccineerd.![]()
Maar die PCR/Antigen test zal je voor vertrek moeten doen.![]()
Is er weer een niet gevaccineerde dooie die uitgemolken moet worden of waar gaat dit over?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:06 schreef Simmertje het volgende:
Fransman was bewust ongevaccineerd en uitte zich op sociale media zeer kritisch over de werking en wenselijkheid van vaccins.
Tja.
Er gaan ook dubbel gevaccineerden inclusief geboosterde mensen dood aan de krona. Waarom wordt dat niet net zo breed uitgemeten in de media?De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ziet er ook wel een beetje uit als het stereotype wat in het ziekenhuis terecht komt: oudere man met overgewicht. Jammer dat mensen uit die groep zo vaak denken dat het niet nodig is.
Ach ja, gegokt en verloren.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Wat een rare vergelijking.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Is er weer een niet gevaccineerde dooie die uitgemolken moet worden of waar gaat dit over?
Er gaan ook dubbel gevaccineerden inclusief geboosterde mensen dood aan de krona. Waarom wordt dat niet net zo breed uitgemeten in de media?![]()
even los van z'n mening, weer iemand die dacht gezond te zijn, dat is wel de grootste fout van die #gezondverstandsmensen dat ze dit automatisch aannemen.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:06 schreef Simmertje het volgende:
Tja.![]()
Uiteindelijk gaat iedereen dood die twee keer gevaccineerd is en 23x geboosterd.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Is er weer een niet gevaccineerde dooie die uitgemolken moet worden of waar gaat dit over?
Er gaan ook dubbel gevaccineerden inclusief geboosterde mensen dood aan de krona. Waarom wordt dat niet net zo breed uitgemeten in de media?![]()
Omdat dat natuurlijk veel minder ironisch is.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Er gaan ook dubbel gevaccineerden inclusief geboosterde mensen dood aan de krona. Waarom wordt dat niet net zo breed uitgemeten in de media?Huilen dan.![]()
ik snap het gezeur deels wel, want de lockdown kost miljoenen euro en dat nog los van de mentale schade van velen die nu de kost niet meer kunnen verdienen. En dan gaan mensen lekker naar België om het effect teniet te doen dus dan lijken maatregelen ook nog eens voor niks te zijn. Het getuigt van weinig solidariteit.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:08 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als je nu nog verwacht dat nota bene in de vakantie periode iedereen 2 weken thuis opgesloten blijft zitten of in de miezerregen in het bos gaat lopen ben je ook niet goed nee. Maar ja welzijn van je bevolking is niet van belang.![]()
Waarom zou het niet kunnen dat de beste man gezond was? Het is alleen zo dat gezond zijn geen ultieme bescherming biedt tegen ziek worden: je bent gezond tot je het niet meer bent.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
even los van z'n mening, weer iemand die dacht gezond te zijn, dat is wel de grootste fout van die #gezondverstandsmensen dat ze dit automatisch aannemen.Huilen dan.![]()
Wanneer een gevaccineerd persoon die een organistatie opzette om vaccineren en het coronabeleid van de overheid te promoten, sterft aan corona, dan zal dat ook het nieuws halen vermoed ik.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Er gaan ook dubbel gevaccineerden inclusief geboosterde mensen dood aan de krona. Waarom wordt dat niet net zo breed uitgemeten in de media?are we infinite or am I alone![]()
Hahaha solidariteit...quote:Op woensdag 29 december 2021 10:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik snap het gezeur deels wel, want de lockdown kost miljoenen euro en dat nog los van de mentale schade van velen die nu de kost niet meer kunnen verdienen. En dan gaan mensen lekker naar België om het effect teniet te doen dus dan lijken maatregelen ook nog eens voor niks te zijn. Het getuigt van weinig solidariteit.![]()
Reacties op nu.nl; die asocialen die nu opzettelijk de gezondheid van anderen comprommitteren door naar Belgie te gaan en niet eens solidair zijn... zucht.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:08 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als je nu nog verwacht dat nota bene in de vakantie periode iedereen 2 weken thuis opgesloten blijft zitten of in de miezerregen in het bos gaat lopen ben je ook niet goed nee. Maar ja welzijn van je bevolking is niet van belang.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
Volgens mij zijn dat toch vaak de 80+ers. De persoon in dit voorbeeld lijkt mij een typische 50/60 plusser met overgewicht. Ik snap dan gewoon niet waarom je weigert het vaccin te nemen. Al neemt je overlevingskans toe met 50% dan is dit toch meer dan de moeite waard.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:09 schreef vosss het volgende:
[..]
dit is een activist dus niet zomaar een niet gevaccineerdequote:Op woensdag 29 december 2021 10:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet meer solidair met / eens met de genomen maatregelen.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
ik snap het gezeur deels wel, want de lockdown kost miljoenen euro en dat nog los van de mentale schade van velen die nu de kost niet meer kunnen verdienen. En dan gaan mensen lekker naar België om het effect teniet te doen dus dan lijken maatregelen ook nog eens voor niks te zijn. Het getuigt van weinig solidariteit.
Dan had de regering/het OMT het maar niet zover moeten laten komen.![]()
Ik denk dat het solidariteitpotje bij veel mensen nu wel aardig leeg is.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Het getuigt van weinig solidariteit.
Tevens gaat het helemaal niets oplossen, als je niet in Belgie gaat winkelen zorgt dat er niet voor dat de getroffen ondernemers hier ineens wel weer zonder drempels open mogen.![]()
Ze zouden dit soort ongevaccineerde gevallen nog veel breder uit moeten meten. Zonder hen veel minder druk op de zorg, belachelijk dat daar zo met fluwelen handschoentjes mee wordt omgegaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Er gaan ook dubbel gevaccineerden inclusief geboosterde mensen dood aan de krona. Waarom wordt dat niet net zo breed uitgemeten in de media?'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Ja en? Er gaan ook provaxxers dood.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit is een activist dus niet zomaar een niet gevaccineerdeDe oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Eigen verantwoordelijkheid om jezelf te beschermen, dan blijf je toch lekker 4 maanden thuis in lockdown, neem van mijn part 4 prikken, ga buiten in de partytent op 1,5 meter afstand kerst vieren of wat dan ook.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:21 schreef popje het volgende:
[..]
Reacties op nu.nl; die asocialen die nu opzettelijk de gezondheid van anderen comprommitteren door naar Belgie te gaan en niet eens solidair zijn... zucht.![]()
Overleden aan domheid, pijnlijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:05 schreef Tarado het volgende:
Robin Fransman, vaccinatiescepticus en oprichter Herstel-NL, overleden aan gevolgen coronabesmetting
https://www.parool.nl/ned(...)utm_campaign=stdc_hp
RIP aan de nabestaandenPut these foolish ambitions to rest.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: