The number of people in hospital with Covid in England is less than half the same time last year – despite cases being three times higher, official figures show.quote:
Geweldig toch, die vaccins?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
The number of people in hospital with Covid in England is less than half the same time last year – despite cases being three times higher, official figures show.
Zeg je dat ook tegen alle rokers die longkanker krijgen?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Vooral jammer dat dit soort figuren in het ziekenhuis belanden en dan een bed bezet houden dat ook besteed had kunnen worden aan de velen die wachten op een operatie.
Ja gelukkig, mildere variant en we hebben vaccins. Maar het is ook weer geen verkoudheidje als je 1100 opnames op een dag hebt.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
The number of people in hospital with Covid in England is less than half the same time last year – despite cases being three times higher, official figures show.
Ik heb ook geen hoge dunk op van rokers, klopt. En ook niet van mensen die zich volvreten.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:53 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen alle rokers die longkanker krijgen?
Of alle obesitas mensen die maar vreten en niet sporten?
Zelfd laken in pak.
Ik ben zelf dubbel gevaccineerd. Maar deze mensen helpen we ook die bewust ongezond leven.
Wel als er opeens 1500 rokers bedden bezet houden met die longkanker van ze. Ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:53 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Zelfd laken in pak.
Ik ben zelf dubbel gevaccineerd. Maar deze mensen helpen we ook die bewust ongezond leven.
Zit nog wel een eindje van de 4-5K die ze begin van het jaar haalden vandaan, en dat voor een VIESDIKKED land.quote:
Ik las gisteren ook over iemand die ik zakelijk ken, 47 en vond het ook allemaal bullshit, wel overleefd maar nu met blijvende hart en longschade.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad wel apart. De man was in de 50. Ik ben benieuwd wat-ie dan in gedachten had bij "risicogroepen", want het is toch wel algemeen bekend dat covid meer risico's met zich meebrengt als je ouder dan 50 bent.
Goed zoquote:Op woensdag 29 december 2021 10:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wel als er opeens 1500 rokers bedden bezet houden met die longkanker van ze. Ja.
Dat is dan echt wel in korte tijd omgeslagen..quote:
De komende 2 weken worden cruciaal.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:55 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Dat is dan echt wel in korte tijd omgeslagen..
Daar zou inderdaad hetzelfde voor gelden. Grote verschil: dat gebeurt niet met honderden/duizenden tegelijk in een longkankerpandemie dus dan hebben we bedden genoeg voor zowel de operatie als de longkankerpatiënt.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:53 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Zelfd laken in pak.
Kortom. Omicron=griep 2.0quote:Op woensdag 29 december 2021 10:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
It represents a day-on-day increase of nearly 1,000 and is the highest since March 5. But health bosses say there have been no reports of large numbers of patients requiring ventilators like during last winter’s peak.
Want werden er gister in het VK ook 1100 mensen met longkanker opgenomen dan?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:53 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Zelfd laken in pak.
maar dat is de politiek, een europees vliegverbod is onhaalbaar dus komen ze met dit soort dingen, "ja maar we doen er alles aan"quote:Op woensdag 29 december 2021 10:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu, maar gewoon onzin.
Minister De Jonge van Volksgezondheid, Welzijn en Sport: “We moeten voorkomen, zeker als er straks weer meer gereisd kan worden, dat mensen met virusmutaties in de koffer weer naar Nederland komen. Voor reizigers wordt quarantaine daarom verplicht.”
Poepoe, neem je omicron mee terug naar het omicron walhalla van de wereld.
Te dom om te poepen.
En IC?quote:Op woensdag 29 december 2021 10:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
1100 nieuwe opnames in het VK gisteren
Is ook een beetje trots voor veel mensen he, ze horen echt niet bij een risicogroep, zijn echt niet kwetsbaar. In maart 2020 hadden we het met werk over dat kwetsbare medewerkers zeker niet naar werk zouden moeten komen. Een collega van 63 jaar met overgewicht en een recent hartinfarct vond zichzelf echt niet over risicogroep vallen want hij fietst elke dag.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las gisteren ook over iemand die ik zakelijk ken, 47 en vond het ook allemaal bullshit, wel overleefd maar nu met blijvende hart en longschade.
Je kan het pech noemen maar een hele verstandige beslissing is niet vaccineren op die leeftijd niet.
Er waren ook enorm veel besmettingen toch? Niet zo gek dat het toeneemt. Het is niet alsof niemand meer ziek wordt van omikron.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:55 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Paar dagen geleden was er niks aan de hand
Nee hoor, ze zaten al een tijdje rond de 800 per dag ofzo.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:55 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook. Dat sommige mensen het moeilijk vinden om toe te geven dat ze kwetsbaar zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Is ook een beetje trots voor veel mensen he, ze horen echt niet bij een risicogroep, zijn echt niet kwetsbaar. In maart 2020 hadden we het met werk over dat kwetsbare medewerkers zeker niet naar werk zouden moeten komen. Een collega van 63 jaar met overgewicht en een recent hartinfarct vond zichzelf echt niet over risicogroep vallen want hij fietst elke dag.
Daarom was ik ze ook stuk.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:56 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
De komende 2 weken worden cruciaal.
Mooie opmaat voor het invoeren van een testverplichting als je met het vliegtuig reist de komende jarenquote:Op woensdag 29 december 2021 10:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu, maar gewoon onzin.
Minister De Jonge van Volksgezondheid, Welzijn en Sport: “We moeten voorkomen, zeker als er straks weer meer gereisd kan worden, dat mensen met virusmutaties in de koffer weer naar Nederland komen. Voor reizigers wordt quarantaine daarom verplicht.”
Poepoe, neem je omicron mee terug naar het omicron walhalla van de wereld.
Te dom om te poepen.
Ja, behoorlijk deel van de mensen geeft af op mensen die op vakantie gaan, in Antwerpen gaan winkelen, etc. Dan krijg je dit soort onzin.quote:Op woensdag 29 december 2021 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dat is de politiek, een europees vliegverbod is onhaalbaar dus komen ze met dit soort dingen, "ja maar we doen er alles aan"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |