Oh laat anekdote dan volgend jaar maar zittenquote:Op woensdag 29 december 2021 08:52 schreef Zorro het volgende:
Bryan zei het wel in het Engels overigens. Voor je denkt "wat kan die man goed Nederlands"
Prima uur om te missen. Alleen Santana is jammerquote:Op woensdag 29 december 2021 08:53 schreef D. het volgende:
697 - Never Be Clever - Herman Brood & His Wild Romance
696 - Fernando - ABBA
695 - Black Magic Woman - Santana
694 - Back Home - Golden Earring
693 - Wonderfull Days - Charly Lownoise & Mental Theo
692 - Heal The World - Michael Jackson
691 - Riddles - Kensington
690 - Alors On Danse - Stromae
689 - Something - The Beatles
688 - Banger Hart - Rob de Nijs
687 - Gravity - John Mayer
686 - Circle Of Life - Elton John
That's what she saidquote:
Het maakt het toch wat minder indrukwekkend he?quote:Op woensdag 29 december 2021 08:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oh laat anekdote dan volgend jaar maar zitten
Niets mis met trots zijn, maar je moet er geen anderen mee lastigvallenquote:Op woensdag 29 december 2021 08:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In jouw deel van het land kennen ze dat misschien ook niet.
Deze kende ik alquote:Op woensdag 29 december 2021 08:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bryan is het niet geheel oneens.
De jaarlijkse anekdote dan maar:
Ik was bij een optreden van Bryan en hij zei:
Soms schrijf je een nummer en weet je onmiddelijk dat het een hit is.
Soms heb je ook dat je wat geschreven hebt en denkt, "mwaaahh...." Dit is zo'n nummer.
Ja dat heb je met jaarlijkse anekdotes.quote:
Niet het beste uur van het jaarquote:Op woensdag 29 december 2021 08:53 schreef D. het volgende:
697 - Never Be Clever - Herman Brood & His Wild Romance
696 - Fernando - ABBA
695 - Black Magic Woman - Santana
694 - Back Home - Golden Earring
693 - Wonderfull Days - Charly Lownoise & Mental Theo
692 - Heal The World - Michael Jackson
691 - Riddles - Kensington
690 - Alors On Danse - Stromae
689 - Something - The Beatles
688 - Banger Hart - Rob de Nijs
687 - Gravity - John Mayer
686 - Circle Of Life - Elton John
Aantal nummers die uitgebreid in die docu aan bod komen, zijn ook flink gestegenquote:Op woensdag 29 december 2021 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Get Back is natuurlijk de titel van die docu
Nee, enkel een klassiekerquote:Op woensdag 29 december 2021 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh we krijgen weer happy hardcore rommel
Verkleed als smurf?quote:Op woensdag 29 december 2021 08:56 schreef EDMAN- het volgende:
Wonderfull Days ook eens gedaan op de miniplayback show op school
Terwijl er ook veel van de Beatles rap daaltquote:Op woensdag 29 december 2021 08:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Aantal nummers die uitgebreid in die docu aan bod komen, zijn ook flink gestegen
Beatles rap, lijkt me interessant…quote:Op woensdag 29 december 2021 08:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Terwijl er ook veel van de Beatles rap daalt
Zaten die in Quiz 1? Niet onthoudenquote:
Die lange deed zijn beste Kemps en die Ieren werden gehypet.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zaten die in Quiz 1? Niet onthouden
Yo yo yo, Paulie Mccartie in the hizzle banging up bitches on Abbey Road with is motherfucking yellow submarinequote:Op woensdag 29 december 2021 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beatles rap, lijkt me interessant…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Wel even het moment zelf vloggen, hè…quote:Op woensdag 29 december 2021 09:02 schreef Isorden het volgende:
Ik zit nu in Gorinchem voor die prik...
Komt zo wel heel dichtbij
Ja, tijd voor meer van die docu’s dus!quote:Op woensdag 29 december 2021 08:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Terwijl er ook veel van de Beatles rap daalt
quote:Op woensdag 29 december 2021 09:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik besefte net dat ik Daniel Lohues - ''Hier kom ik weg'' heb gemist.
Vandaag is een zwarte dag.Paar keer met je hoofd tegen de muur slaan en dan je dag van gisteren tegen je huisgenoot proberen navertellen. Dan kom je aardig in de buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
Staat overal duidelijk geen beeldopnamen op de gehele locatiequote:Op woensdag 29 december 2021 09:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel even het moment zelf vloggen, hè…
I know.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staat overal duidelijk geen beeldopnamen op de gehele locatie
quote:Op woensdag 29 december 2021 09:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Paar keer met je hoofd tegen de muur slaan en dan je dag van gisteren tegen je huisgenoot proberen navertellen. Dan kom je aardig in de buurt.
Succes! Ik mag maandagquote:Op woensdag 29 december 2021 09:02 schreef Isorden het volgende:
Ik zit nu in Gorinchem voor die prik...
Komt zo wel heel dichtbij
Kreeg gister een smsje dat ik op medische gronden al mocht. Kon nu al terechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |