Beatles rap, lijkt me interessant…quote:Op woensdag 29 december 2021 08:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Terwijl er ook veel van de Beatles rap daalt
Zaten die in Quiz 1? Niet onthoudenquote:
Die lange deed zijn beste Kemps en die Ieren werden gehypet.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zaten die in Quiz 1? Niet onthouden
Yo yo yo, Paulie Mccartie in the hizzle banging up bitches on Abbey Road with is motherfucking yellow submarinequote:Op woensdag 29 december 2021 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beatles rap, lijkt me interessant…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Wel even het moment zelf vloggen, hè…quote:Op woensdag 29 december 2021 09:02 schreef Isorden het volgende:
Ik zit nu in Gorinchem voor die prik...
Komt zo wel heel dichtbij
Ja, tijd voor meer van die docu’s dus!quote:Op woensdag 29 december 2021 08:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Terwijl er ook veel van de Beatles rap daalt
quote:Op woensdag 29 december 2021 09:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik besefte net dat ik Daniel Lohues - ''Hier kom ik weg'' heb gemist.
Vandaag is een zwarte dag.Paar keer met je hoofd tegen de muur slaan en dan je dag van gisteren tegen je huisgenoot proberen navertellen. Dan kom je aardig in de buurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
Staat overal duidelijk geen beeldopnamen op de gehele locatiequote:Op woensdag 29 december 2021 09:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel even het moment zelf vloggen, hè…
I know.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Staat overal duidelijk geen beeldopnamen op de gehele locatie
quote:Op woensdag 29 december 2021 09:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Paar keer met je hoofd tegen de muur slaan en dan je dag van gisteren tegen je huisgenoot proberen navertellen. Dan kom je aardig in de buurt.
Succes! Ik mag maandagquote:Op woensdag 29 december 2021 09:02 schreef Isorden het volgende:
Ik zit nu in Gorinchem voor die prik...
Komt zo wel heel dichtbij
Kreeg gister een smsje dat ik op medische gronden al mocht. Kon nu al terechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |