Ik heb het ook niet bedachtquote:Op woensdag 29 december 2021 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat het Groningen was, Ede ligt toch een heel stuk zuidelijker
Nee, daar heb ik jaren gewoondquote:
Komt zo wel heel dichtbijquote:Op woensdag 29 december 2021 08:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik jaren gewoond
Schuifelen met een meisjequote:Op woensdag 29 december 2021 08:49 schreef Zorro het volgende:
Is het nodig dat ik mijn jaarlijkse anekdote bij dit nummer vertel of zeg je van "nou laat maar"?
Omdat wij nog iets van trots kennen.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:47 schreef noodgang het volgende:
Waarom moet elke uithoek een of andere gruwel de lijst instemmen?
"Cousin. I trust you justify your intrusion with news of pro-found value"quote:Op woensdag 29 december 2021 08:49 schreef Isorden het volgende:
Wat was deze Robin Hood film kut zeg
Alleen Allan Rickman
Marco schuiffelt ook met meisjesquote:Op woensdag 29 december 2021 08:50 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Schuifelen met een meisje
Nu de moeder van je kinderen?
Bryan is het niet geheel oneens.quote:
Wees er maar trots op..quote:Op woensdag 29 december 2021 08:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Omdat wij nog iets van trots kennen.
Aparte manier van schuifelenquote:Op woensdag 29 december 2021 08:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Marco schuiffelt ook met meisjes
Prima verhaalquote:Op woensdag 29 december 2021 08:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bryan is het niet geheel oneens.
De jaarlijkse anekdote dan maar:
Ik was bij een optreden van Bryan en hij zei:
Soms schrijf je een nummer en weet je onmiddelijk dat het een hit is.
Soms heb je ook dat je wat geschreven hebt en denkt, "mwaaahh...." Dit is zo'n nummer.
Geen enkele reden voor zo te horenquote:Op woensdag 29 december 2021 08:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Omdat wij nog iets van trots kennen.
Rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 29 december 2021 08:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik jaren gewoond
In jouw deel van het land kennen ze dat misschien ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |