Laatste wat ik zag was #11.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:53 schreef Evenstar het volgende:
shotje vrienden! (ben de tel kwijt)
Het is iig niet number 2quote:Op woensdag 29 december 2021 01:53 schreef Evenstar het volgende:
Ik zag het, pluspunten.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb zelfs met een stofzuiger staan air-guitaren (SHOT), maar zelfs dat liet me niet binnen. Sad
skunk anansie wel goed nummer ja, die andere desbetreffende nummers zijn nou niet per se mn favorietquote:Op woensdag 29 december 2021 01:53 schreef ok01 het volgende:
[..]
Prince, Skunk Anansie, Pink Floyd, Radiohead![]()
![]()
Dan is het #12quote:Op woensdag 29 december 2021 01:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatste wat ik zag was #11.
Hoeveel heb je er daadwerkelijk op?
Gelukkig kunnen smaken verschillenquote:Op woensdag 29 december 2021 01:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
skunk anansie wel goed nummer ja, die andere desbetreffende nummers zijn nou niet per se mn favoriet
En ben geen prince fan
grote shotglazen loop je ook risico met comazuipen bij van inkel op een slechte dagquote:Op woensdag 29 december 2021 01:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dan is het #12
Ik heb alles meegedaan![]()
Wel relatief kleine shotglazen, zal zo foto maken
Als je t niet meer weet moet je nog een extra shotje drinken.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:53 schreef Evenstar het volgende:
Ok, ik heb een Pools shotglas. Heb twee volle shotten en twee glazen (200ml) met shot+cola.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dan is het #12
Ik heb alles meegedaan![]()
Wel relatief kleine shotglazen, zal zo foto maken
zeker, vind ik juist ook wel leuk, hoe anders iedereen over muziek denktquote:
Het boeit me ook niets, ik weet wie ik ben inmiddelsquote:Op woensdag 29 december 2021 01:45 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ah joh
Je danste in ieder geval beter dan de andere zoomers
Ik neem er nog eentje, en dan mot ik weer pissen.quote:
Die zag ik dan weer, pluspunten retour.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb mijn Foo Fighters-vlag gerockt. Als dat al niet werkt.
lekker jezelf zijn jongen, altijd het belangrijkstequote:Op woensdag 29 december 2021 01:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het boeit me ook niets, ik weet wie ik ben inmiddels
Is het antwoord hier: een legendarische held?quote:Op woensdag 29 december 2021 01:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En daar gaat het omquote:Op woensdag 29 december 2021 01:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2021 01:55 schreef Dagoduck het volgende:
Fuck it. We gaan nog een uurtje door. Pak nog even een pilsje.
Je mist kennelijk knuffelgehalte en/of inclusiviteit.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb zelfs met een stofzuiger staan air-guitaren (SHOT), maar zelfs dat liet me niet binnen. Sad
Ik zou graag samen met je dansen op de zoom hoor.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben de knuffelbrabo!quote:Op woensdag 29 december 2021 01:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je mist kennelijk knuffelgehalte en/of inclusiviteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |