Dag Vultuurquote:Op woensdag 29 december 2021 01:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken
Ik zou daarnaast ook wat slaap pakkenquote:Op woensdag 29 december 2021 01:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken
Er zijn betere keuzes wat mij betreft, volgens mij bungelt Green Machine ergens onder aan in mijn tierlijst van Kyuss nummersquote:Op woensdag 29 december 2021 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een flinke actie en dan moet Green Machine wel kunne toch. Als is het maar op plek 2000.
Hangt er ook vanaf wie 'm hanteertquote:Op woensdag 29 december 2021 01:48 schreef MTheBassman het volgende:
ik vind de harmonica trouwens echt een klote instrument
sowieso iets van welcome to sky valley doen.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Er zijn betere keuzes wat mij betreft, volgens mij bungelt Green Machine ergens onder aan in mijn tierlijst van Kyuss nummers
Dit zijn @essnhills - toestanden.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:49 schreef datismijnmening het volgende:
Grapje ik ken het refrein wel
Alles behalve Demon Cleaner en ik vind het bestquote:Op woensdag 29 december 2021 01:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
sowieso iets van welcome to sky valley doen.
grappig, dat uur oogt me juist niet zo bijzonder, behalve major tomquote:Op woensdag 29 december 2021 01:50 schreef ok01 het volgende:
3-4 is echt een prachtig uur, maar ga ik niet meer redden
Dat is wel een nummertje voor Gale Boetticherquote:Op woensdag 29 december 2021 01:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
grappig, dat uur oogt me juist niet zo bijzonder, behalve major tom
Dan wordt het nooit wat:quote:Op woensdag 29 december 2021 01:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Er zijn betere keuzes wat mij betreft, volgens mij bungelt Green Machine ergens onder aan in mijn tierlijst van Kyuss nummers
Prince, Skunk Anansie, Pink Floyd, Radioheadquote:Op woensdag 29 december 2021 01:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
grappig, dat uur oogt me juist niet zo bijzonder, behalve major tom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |