Mijn seksleven is Dead on Arrival dus eh, niet klagen.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:39 schreef Kopiko het volgende:
Dit is funest voor mijn nachtrust, mijn karma en bovenal mijn seksleven.
wat is die man toch een schijtlollig gedrochtquote:Op woensdag 29 december 2021 01:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Origineel, lachen, gieren-, brullen.
Die had veel slapeloze nachten met Marco B.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:41 schreef datismijnmening het volgende:
Heerlijk plaatje dit.
Mooi getimed in de lijst.
Maan heeft hier een mooie cover van
Welnee, dat bed is werkelijk voor Inkel. Vrouw van Inkel doet mee aan Van Inkelen en vond dat ie zich gruwelijk heeft misdragen, dus hij slaapt maar vannacht een keertje elders.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:41 schreef Viv het volgende:
Je zal maar stagiair bij het Top 2000 café zijn, en een bed moeten regelen zodat Van Inkel daarop een slapeloze nacht kan uitbeelden.
Regelmatig volle maan toen.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die had veel slapeloze nachten met Marco B.
Pics?quote:Op woensdag 29 december 2021 01:41 schreef Evenstar het volgende:
Die chicks in de keuken hebben wel geile laarzen aan
nou liever niet, dan gaat ie bij andere diensten ook leuk proberen te doen.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Welnee, dat bed is werkelijk voor Inkel. Vrouw van Inkel doet mee aan Van Inkelen en vond dat ie zich gruwelijk heeft misdragen, dus hij slaapt maar vannacht een keertje elders.
Tekstueelquote:Op woensdag 29 december 2021 01:43 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet niet of ik dit mag zeggen, maar ik vind Dylan helemaal niks. duurt altijd 2 minuten te lang en het kabbelt bijna alleen maar door.
Dat er uberhaupt niemand zegt tegen die DJ's dat ze dat soort schijtlolligheden achterwege moeten laten, het zijn verdomme volwassen mensenquote:Op woensdag 29 december 2021 01:41 schreef Viv het volgende:
Je zal maar stagiair bij het Top 2000 café zijn, en een bed moeten regelen zodat Van Inkel daarop een slapeloze nacht kan uitbeelden.
Dit lijkt me wel strafbaar eigenlijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:43 schreef MTheBassman het volgende:
Ik weet niet of ik dit mag zeggen, maar ik vind Dylan helemaal niks. duurt altijd 2 minuten te lang en het kabbelt bijna alleen maar door.
ja dat is t m dus, tekst luister ik bijna nooit naar.quote:
Ah johquote:Op woensdag 29 december 2021 01:44 schreef PippenScottie het volgende:
Soms verdenken mensen mij ervan dat ik niet 100% op het hetero spectrum scoor. Boeien.
En hoe de neuk ben ik al in twee fucking Walsjes geweest
Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 29 december 2021 01:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat er uberhaupt niemand zegt tegen die DJ's dat ze dat soort schijtlolligheden achterwege moeten laten, het zijn verdomme volwassen mensen
Ik ook niet maar het verklaard wel waarom ik Knocking on Heavens Door van Dylen maar meh vind en de cover van Guns N Roses waanzinnig goed vindquote:Op woensdag 29 december 2021 01:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja dat is t m dus, tekst luister ik bijna nooit naar.
dat nummer duurt vier minuten te langquote:
quote:
Jij hebt gewoon geen geduld.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat nummer duurt vier minuten te lang
Kyussquote:
Ik hou best van lange nummers hoor, maar bij bob dylan hoeft een 8 minuten nummer niet van mijquote:Op woensdag 29 december 2021 01:46 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen geduld.
slaap lekker bassiequote:Op woensdag 29 december 2021 01:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn ogen bekijken
Een flinke actie en dan moet Green Machine wel kunne toch. Als is het maar op plek 2000.quote:Op woensdag 29 december 2021 01:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kyuss
Volgend jaar moeten die gewoon in de top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |