Sebastian voor mij niet. Denk niet dat ik die ooit op de laatste dag gehoord heb.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, voor mij zijn het meer platen als Like a Hurricane, Baba O'Riley, Sebastian en Halo of Flies die het referentiemateriaal zijn
Daar kom ik (gelukkig) nooit.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ESF is echt een populair forum
En vandeweek begint Big Brother weer
Vind ik ook een stuk leukerquote:Op woensdag 29 december 2021 00:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
I Can't Feel My Face is eigenlijk ook wel een Weeknd klassieker die vreemd genoeg ontbreekt
ik denk omdat er meer mensen op gestemd hebben.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom staat deze hoger dan Smack My Bitch Up?
Ja speelt mee dat ik op 31 al wat langer luister, ik was 27-30 altijd van huis dus toen kon ik eigenlijk alleen het slot luisterenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sebastian voor mij niet. Denk niet dat ik die ooit op de laatste dag gehoord heb.
Ja ESF-mensjes nemen zichzelf iets te serieus he. "Oh zie ik daar Duncan zn neus snuiten? Als ie maar niet verkouden is"quote:Op woensdag 29 december 2021 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ESF is echt een populair forum
En vandeweek begint Big Brother weer
Weet je nooit helemaal zeker met het altijd frauderende Radio 2.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik denk omdat er meer mensen op gestemd hebben.
Ik denk omdat deze beter is.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jos Verstappen vond deze leuker dan de andere?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom staat deze hoger dan Smack My Bitch Up?
wilde gok of ?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik post in dit topic mee sinds 2007, zag ik net. Toen was de sfeer wel heel anders trouwens. Veel rustiger, en met songteksten en platenhoezenplaatjes enzo, ipv honderden smilies als er iets leuks kwam.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja speelt mee dat ik op 31 al wat langer luister, ik was 27-30 altijd van huis dus toen kon ik eigenlijk alleen het slot luisteren
Ik sowieso wel, mijn ouders waren immers fan van het eerste uur en vooral mijn moeder vond Cockney Rebel nog wel tofquote:Op woensdag 29 december 2021 00:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sebastian voor mij niet. Denk niet dat ik die ooit op de laatste dag gehoord heb.
@Momo, klopt dit?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja ESF-mensjes nemen zichzelf iets te serieus he. "Oh zie ik daar Duncan zn neus snuiten? Als ie maar niet verkouden is"
Een dag later: "Hele nacht niet geslapen, stel je voor dat Duncan wat heeft opgelopen"
Ariana godin, niet Ririquote:Op woensdag 29 december 2021 00:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze versie is prima, die versie met Rihanna van deze is pas overbodig
Hmmh, mijn eerste Top 2000s zijn wat mij betreft referentiepunt. 2003, 2004. Toen had je Dire Straits al niet meer in de top 10 maar wel nog Animals, Alan Parsons Project, Meat Loaf. Pink Floyd stond toen nog niet in de buurt vd top 10 ook en Another Brick in the Wall was hun hoogst genoteerdequote:Op woensdag 29 december 2021 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar die stond wel op oudjaarsochtend toen ik ging luisteren en is volgens mij behoorlijk afgegleden
Ach wij zitten hier een week lang dezelfde grapjes te maken. Laat ze lekker, ze genieten er van, vallen niemand lastig en dat deel van FOK! loopt als een tierelierquote:Op woensdag 29 december 2021 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja ESF-mensjes nemen zichzelf iets te serieus he. "Oh zie ik daar Duncan zn neus snuiten? Als ie maar niet verkouden is"
Een dag later: "Hele nacht niet geslapen, stel je voor dat Duncan wat heeft opgelopen"
Tsja, net als de sfeer van de lijst. Ik kwam volgens mij ook hier binnen toen het kantelpunt was. Soms nog wel songteksten, maar al meer en meer smiliesquote:Op woensdag 29 december 2021 00:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik post in dit topic mee sinds 2007, zag ik net. Toen was de sfeer wel heel anders trouwens. Veel rustiger, en met songteksten en platenhoezenplaatjes enzo, ipv honderden smilies als er iets leuks kwam.
Geen actieve herinnering aan?quote:
Jawel hoor. Maar vooral reeksen en kliekjes.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:15 schreef PippenScottie het volgende:
Bestaat dit forum eigenlijk nog wel buiten de Top 2000?
vogelgriep uitbraak?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:21 schreef alopio het volgende:
Zo geweldig ook live.
Gelukkig 3x live gezien. Bijna 4x, maar dat ging toen om duidelijke redenen niet meer door
In ESF zitten vooral hele leuke, gezellige mensen waardoor het bedrijvig blijftquote:Op woensdag 29 december 2021 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 december 2021 00:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jos Verstappen vond deze leuker dan de andere?
Internet is toch sowieso veel vluchtiger geworden.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik post in dit topic mee sinds 2007, zag ik net. Toen was de sfeer wel heel anders trouwens. Veel rustiger, en met songteksten en platenhoezenplaatjes enzo, ipv honderden smilies als er iets leuks kwam.
quote:Op woensdag 29 december 2021 00:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jos Verstappen vond deze leuker dan de andere?
@Scorpion_17, je bent een leugenaar.quote:
Je had ook de voorronde in Albanië kunnen zien vanavond hequote:Op woensdag 29 december 2021 00:21 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
In ESF zitten vooral hele leuke, gezellige mensen waardoor het bedrijvig blijft
Nou ja, volgens mij was iedereen wel bizar nerveus in aanloop naar ESF2019. Duncan was zo torenhoog favoriet dat hij ook alleen nog maar kon verliezen.quote:
N=1 ouwe reus.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:Scorpion_17, je bent een leugenaar.
Frituur aangezet?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:23 schreef Kopiko het volgende:
Intussen is Rick van Velthuysen aan zijn warming-up begonnen.
Ik weet waar je was, je was in…quote:Op woensdag 29 december 2021 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:Scorpion_17, je bent een leugenaar.
Het derde broodje bal zit inmiddels in z'n giechel?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:23 schreef Kopiko het volgende:
Intussen is Rick van Velthuysen aan zijn warming-up begonnen.
Ja toen werden sommige mensen wel nerveus dat we eindelijk een keer echt konden winnenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij was iedereen wel bizar nerveus in aanloop naar ESF2019. Duncan was zo torenhoog favoriet dat hij ook alleen nog maar kon verliezen.
Ik luister pas sinds 2004, maar heb geen actieve herinnering aan Sebastian op de 31e..die ander nrs idd wel, Halo of Flies in 2005 nog voor ik naar mn feestje ging als laatste nummer gehoord.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja speelt mee dat ik op 31 al wat langer luister, ik was 27-30 altijd van huis dus toen kon ik eigenlijk alleen het slot luisteren
Er zijn grenzenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Je had ook de voorronde in Albanië kunnen zien vanavond he
Ja, in het begin was het probleem ook eerder dat het te rustig was (want ouwelullenlijst enzo) dan te druk.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, net als de sfeer van de lijst. Ik kwam volgens mij ook hier binnen toen het kantelpunt was. Soms nog wel songteksten, maar al meer en meer smilies
Dit klopt wel een beetjequote:Op woensdag 29 december 2021 00:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Des te ironischer wanneer ik 'm zelf heb en er na 2 seconden al een nieuw topic geopend wordtquote:Op woensdag 29 december 2021 00:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar hou je zelf ook nooit zoveel rekening mee
U gaat door voor de koelkast.quote:
En hij was met zijn team ook nogal aan het klooien bij de repetities.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij was iedereen wel bizar nerveus in aanloop naar ESF2019. Duncan was zo torenhoog favoriet dat hij ook alleen nog maar kon verliezen.
Ik herinner me vooral dat ik af en toe een grapje probeerde te posten over Duncan en dat dat niet gewaardeerd werdquote:Op woensdag 29 december 2021 00:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja toen werden sommige mensen wel nerveus dat we eindelijk een keer echt konden winnen
quote:Op woensdag 29 december 2021 00:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zit nu in de zoom met een stomme pet op en een kaart met tekst erop geschreven.
Vleespet?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik zit nu in de zoom met een stomme pet op en een kaart met tekst erop geschreven.
Athens?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:24 schreef Gretzl het volgende:
Origineel van A*Teens![]()
![]()
![]()
Na deze ga ik de binnenkant van mijn ogen bekijken. Tot ergens in de ochtend
Dit is echt vreselijk. Zo glad als een aal.quote:
Spannendquote:
En nog fkng goed.quote:
Tering, hoe 2000 wil je t hebben?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:24 schreef Gretzl het volgende:
Origineel van A*Teens![]()
![]()
![]()
Na deze ga ik de binnenkant van mijn ogen bekijken. Tot ergens in de ochtend
Dus voor jou is het meer 'ah, bah'quote:Op woensdag 29 december 2021 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt vreselijk. Zo glad als een aal.
Arnie GODquote:Op woensdag 29 december 2021 00:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |