Hoogtepunt van de T2000 tot dusver jaquote:Op woensdag 29 december 2021 00:09 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Tubular Bells was vandaag.
Dus ja. Hoogtepunt op 28 december
Albums vind ik wel veel! Ik moet al twee albums luisterenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
als ik je albums moet aanbevelen, dan zou ik voor hun eerste 4 gaan. Hebben een veel meer bluesy en melodieuzer geluid, toen is ie langzamaan naar arena rock gegaan, wat opzich ook wel vet is maar minder dan hun vroegere nummers persoonlijk.
Ja.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoeveel oranjelikeur wil je dat ik drink?
Genoegquote:Op woensdag 29 december 2021 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En waar is de muziek?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:09 schreef houdjemond het volgende:
Het mag van mijn mama.
[ afbeelding ]
Dit is onze albumhoes.
Ik heb gestemd op songbird. Komt die nog?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
Beginnen dan nu eindelijke de FM-uren.
The Chainquote:Op woensdag 29 december 2021 00:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
In de categorie oude Fleetwood Mac kies ik liever voor The Green Manalishi of Man Of The World
Aaaa toffe foto zegquote:Op woensdag 29 december 2021 00:09 schreef houdjemond het volgende:
Het mag van mijn mama.
[ afbeelding ]
Dit is onze albumhoes.
30 staat vol van die vervelende hardrock/metal waar je mij niet blij maakt en al die nederlandstalige meuk en veel pop. Dat is de slechtste dag.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Qua muziek is 30/31 december gewoon het beste. Alleen ben ik de 31e vaak vanaf een uur of één 's Middags al aardig heen en krijg er weinig meer van mee.
Had @BillDauterive dat laatst niet aan de handen?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar kijken we naar?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:09 schreef houdjemond het volgende:
Het mag van mijn mama.
[ afbeelding ]
Dit is onze albumhoes.
oh nee je hoeft ook niet hele albums te luisteren, maar desnoods daar wat nummers van checken om een idee te krijgenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Albums vind ik wel veel! Ik moet al twee albums luisterenBlues is heerlijk, dus misschien ga ik toch een album beluisteren als de liedjes me bevallen
9000 besmettingen, maar er was een storingquote:
Jaja, maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op songbird. Komt die nog?
Prachtige fotoquote:Op woensdag 29 december 2021 00:09 schreef houdjemond het volgende:
Het mag van mijn mama.
[ afbeelding ]
Dit is onze albumhoes.
Das Fleetwood Mac 2.0, niet Fleetwood Mac de blues bandquote:
Rapper's Delight, Eminem of met autotune?quote:
*noteert: 30 december tijd vrijhoudenquote:Op woensdag 29 december 2021 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
30 staat vol van die vervelende hardrock/metal waar je mij niet blij maakt en al die nederlandstalige meuk en veel pop. Dat is de slechtste dag.
Jij luistert de lijst natuurlijk al iets langer, maar vind het bij bepaalde classics ook wel shockerend worden hoe snel je die alweer tegenkomt. Dus nog voor 31 december.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah 31 december is nooit echt de beste dag geweest. Maar ik heb het gevoel dat het hoogtepunt tegenwoordig al op 28 december ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |