Ed solo heb ik wel gezien hoorquote:Op woensdag 29 december 2021 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Throwing Copper is nog wel een leuk album maar de rest hoeft dan ook niet
Still of the night is ook goed jaquote:Op woensdag 29 december 2021 00:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ain't no love in the heart of the city
Still of the night
Don't break my heart again
Consider it done.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:06 schreef Evenstar het volgende:
Hij heeft zijn gitaar al vast hoor, shotje
Laatste is in ieder geval al gedaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:01 schreef Evenstar het volgende:
Vriend/Vrienden
Zoom/Zoomers
Legende/Legendarisch
Waltz
*het pakken van zijn gitaar*
Moet lukken toch
Sheeran?quote:
Oh, das wel lekker voor het slapen.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, gitaar pakken was een shotje
Eerste album was leukerquote:Op woensdag 29 december 2021 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Throwing Copper is nog wel een leuk album maar de rest hoeft dan ook niet
als ik je albums moet aanbevelen, dan zou ik voor hun eerste 4 gaan. Hebben een veel meer bluesy en melodieuzer geluid, toen is ie langzamaan naar arena rock gegaan, wat opzich ook wel vet is maar minder dan hun vroegere nummers persoonlijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Check! Die staan op mijn lijstje, samen met Pippen's Is This LoveDe eerste week van januari ben ik muziekmoe en daarna luister ik de liedjes terug.
Die heb nog een keer niet gezien. Ben toen naar Intergalactic Lovers gegaan op een ander podiumquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |