Mwah 31 december is nooit echt de beste dag geweest. Maar ik heb het gevoel dat het hoogtepunt tegenwoordig al op 28 december ligt.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:08 schreef El-Stinho het volgende:
29 december is het nieuwe 30 december dat ooit het nieuwe 31 december was.
Tijd gaat steeds sneller zeggen ze altijd toch!quote:Op woensdag 29 december 2021 00:08 schreef El-Stinho het volgende:
29 december is het nieuwe 30 december dat ooit het nieuwe 31 december was.
Gisteravond viel me ook niet tegen.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah 31 december is nooit echt de beste dag geweest. Maar ik heb het gevoel dat het hoogtepunt tegenwoordig al op 28 december ligt.
Tubular Bells was vandaag.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah 31 december is nooit echt de beste dag geweest. Maar ik heb het gevoel dat het hoogtepunt tegenwoordig al op 28 december ligt.
Hoeveel oranjelikeur wil je dat ik drink?quote:Op woensdag 29 december 2021 00:01 schreef Evenstar het volgende:
Vriend/Vrienden
Zoom/Zoomers
Legende/Legendarisch
Waltz
*het pakken van zijn gitaar*
Moet lukken toch
Oh Well, zonder twijfel.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
In de categorie oude Fleetwood Mac kies ik liever voor The Green Manalishi of Man Of The World
Nog een paar jaar dan hoeven we niet meer te luisteren.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb naast mijn eigen lijst ook een stemlijst via mijn vriend ingevuld, dus met zo'n 60 platen in de lijst komt er al vrij snel een stemplaat voorbij, maar veel staat echt hoog in de lijstquote:Op woensdag 29 december 2021 00:07 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn halve stemlijst is vandaag aan de beurt, wat een dag. Zelfs 3 nummers binnen 4 nummers achtereen.
green manalishi bohhh, die is echt genot.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
In de categorie oude Fleetwood Mac kies ik liever voor The Green Manalishi of Man Of The World
Qua muziek is 30/31 december gewoon het beste. Alleen ben ik de 31e vaak vanaf een uur of één 's Middags al aardig heen en krijg er weinig meer van mee.quote:Op woensdag 29 december 2021 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |