Praktisch alles van Supertramp, inclusief deze. En The War On Drugs - Thinking of a Placequote:Op dinsdag 28 december 2021 23:35 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag numerro 2 van vanavond![]()
Aan welk nummer hebben jullie de beste vakantie herinneringen?
Kickstart My Heartquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:35 schreef ok01 het volgende:
Geen onterecht ego.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja en dus meermaals gesproken met Giel Beelen (Vannacht uitgebreid over verteld), trouwens. En Wilfred Genee, maar dat is écht een ego.
Beide antwoorden worden geaccepteerdquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Welk nummertje? Die met die vakantie liefde jaren geleden
Oh wacht, je bedoelt een muziek nummer
Oh ik word gevolgd op Twitter door Fidan Ekiz. Waarom weet ik niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:36 schreef Evenstar het volgende:
Oh ja en wat lopen appen met Eva Koreman:P
Echt geen idee. Meestal op vakantie niet echt met muziek beziggehouden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:35 schreef ok01 het volgende:
Heerlijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Schaamteloos
Spice Girls met Viva Forever![]()
Misschien wel dat real slim shady verhaal in Lille dat ik vanmiddag ergens vertelde. Ik heb ook wel goed herinneringen aan Tuesday - Burak Yeter in Budapestquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:35 schreef ok01 het volgende:
Dat moet ongetwijfeld een wintersportvakantie zijn geweest.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:35 schreef ok01 het volgende:
Ik denk Duitsers hier Duitsers daar van Edwin Evers, was het 1e nummer op een door mn broer bij elkaar gebrand CDtje dus elke keer als die CD aanging hoorden we em weerquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:35 schreef ok01 het volgende:
Burbujas de Amor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:35 schreef ok01 het volgende:
Bailandoquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:35 schreef ok01 het volgende:
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vakantie als in ook naar een ander land geweest?
Lijkt me kut, vrienden zijn van Gijs. Elke keer als je wat wil vertellen zit ie door t begin heen te lullenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Staverman trots tegen zijn vrienden: "De enige FOK!ker die ik ooit gesproken heb is @:billdauterive "
Ben opnieuw begonnen met piano spelen en kan een nummer dat ik al 20 jaar wil spelen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:37 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zal ook eens wat vragen.. noem eens een persoonlijk mooi moment van het afgelopen jaar?
Kan iets heel kleins zijn, maar ook.. heb huis gekocht of zo
Ja, dat lijkt me wel waarschijnlijk. Ik heb hem maar niet verteld hoe FOK! over hem denktquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Staverman trots tegen zijn vrienden: "De enige FOK!ker die ik ooit gesproken heb is @:billdauterive "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |