De Staafquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
De grootste BN'er die ik ooit gesproken heb is Gijs Staverman
Heb je hem verteld wat FOK! van hem vindt?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
Oeh, Bettie die serveert is ook al wel vrij oud he..quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Carol van Dijk?
of Cato van Dijck?
gluiperig ventje ja.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja en dus meermaals gesproken met Giel Beelen (Vannacht uitgebreid over verteld), trouwens. En Wilfred Genee, maar dat is écht een ego.
Henk Westbroek en Coen Swijnenberg. Beiden waren klanten van mij. Westbroek zelfs nog een paar maanden terug.quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:23 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag numerro uno van vanavond![]()
Wie is de bekendste persoon die jullie ooit hebben ontmoet?
En indien het Marco B was: hadden jullie pepperspray op zak?
Welk nummertje? Die met die vakantie liefde jaren geledenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:35 schreef ok01 het volgende:
Rondvraag numerro 2 van vanavond![]()
Aan welk nummer hebben jullie de beste vakantie herinneringen?
Schaamteloosquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:35 schreef ok01 het volgende:
Catoquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Carol van Dijk?
of Cato van Dijck?
Zo danquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:36 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Henk Westbroek en Coen Swijnenberg. Beiden waren klanten van mij. Westbroek zelfs nog een paar maanden terug.
Oh en ik zat een keer tegenover Herman vd Zandt in de trein naar Hilversum. En naast Valerio Zeno in een café in Utrecht. En liep een keer langs Ibrahim Affellay op een terrasje. Tom Dumoulin op de fiets in de Ardennen. Arjen Lubach op straat. Geraldine Kemper op Tinder.
En ik skeelerde vroeger tegen Patrick Roest. Ken ook z'n zus.
Ring um die eierquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:35 schreef ok01 het volgende:
Braun?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:36 schreef Evenstar het volgende:
Oh ja en wat lopen appen met Eva Koreman:P
Vakantie als in ook naar een ander land geweest?quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:35 schreef ok01 het volgende:
Staverman trots tegen zijn vrienden: "De enige FOK!ker die ik ooit gesproken heb is @BillDauterive "quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:34 schreef BillDauterive het volgende:
Lou Bega - Mambo nr. 5quote:Op dinsdag 28 december 2021 23:35 schreef ok01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |