Dat eerste moet lukken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jezelf klonen dan? Of je katten gebruiken idd zoals hier al werd gesuggereerd.
Kan de drummert van de Bietjes nog wat van leren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die drummer is echt geniaal, man. heeft zulke gekke, onconventionele drum fills.
Al dertien jaar achtereen precies dezelfde nummers in de lijst, ja. Beetje de Britse John Denver dus.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind het bijzonder dat The Police qua platenaanbod in de Top 2000 nooit zo veranderd is, geen uitvallers en geen nieuwkomers sinds 2005 of zo.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Mijn broers moesten het er maar mee doen als ik dit keek
Ben jij stiekem een goochelaarsterquote:
Niet stiekemquote:
Haha, grapjas.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom staat hier Living On My Own niet bij?
Doodenge filmquote:
Die heb ik gestopt waar de zon niet schijnt.quote:
Fantastisch boekquote:
Zoek je ruzie? Zal @Bomenverzameling er eens bijhalenquote:
En waarom lukt dat een Broes dan weer wel? Niet coolquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar veel hits en bekende nummers die ook regelmatig nog worden gedraaid. De onbekende nummers hebben nooit in de lijst gestaan natuurlijk
Nah wel een beetje gedateerd inmiddelsquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
nooit gezien, maar die moet ik wel op mijn lijstje zetten als het zo goed is als dit liedje.
Heb die film als klein ventje gezien, gelijk trauma voor het levenquote:
Pas op. Het is een tekenfilm. Over konijnen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
nooit gezien, maar die moet ik wel op mijn lijstje zetten als het zo goed is als dit liedje.
Mag niet op Queen (e.d.) stemmen van mijn vader, sorry.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoek je ruzie? Zal @:Bomenverzameling er eens bijhalen
Tja Nederland hequote:Op dinsdag 28 december 2021 22:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En waarom lukt dat een Broes dan weer wel? Niet cool
Dat is Bugs Bunny ook en dat is ook leukquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Pas op. Het is een tekenfilm. Over konijnen.
en terecht.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mag niet op Queen (e.d.) stemmen van mijn vader, sorry.
Echt wel ❤quote:
Niet kijken als je depri bent, van konijnen houdt, een teer zieltje hebt, een eerste date hebt met iemand of als je net gegeten hebtquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja was huilen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb die film als klein ventje gezien, gelijk trauma voor het leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |