Denk niet dat die ene die ik heb volgend jaar nog leeftquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoeveel katten heb je? Die ga je allemaal moeten laten stemmen straks.
Dat moet ik al, want alles waar ik nu op heb gestemd is ook primaquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dadelijk moet je nog keuzes maken.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk niet dat die ene die ik heb volgend jaar nog leeft
Deze GIF gebruik ik heel vaakquote:
Stewart Copeland is dan ook best een drum-god.quote:
Ohquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk niet dat die ene die ik heb volgend jaar nog leeft
Mijn broers hadden soms geen smaakquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik keek het vroeger ook gewoon en ik heb alleen een oudere broer?
Maarja, ik dacht 4 jaar terug al dat ie op was.quote:
Jezelf klonen dan? Of je katten gebruiken idd zoals hier al werd gesuggereerd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moet ik al, want alles waar ik nu op heb gestemd is ook prima
Ditquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:41 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Vrijwel alles van Police is lekker.
Toch niet Zwarte Magica hèquote:
Maar veel hits en bekende nummers die ook regelmatig nog worden gedraaid. De onbekende nummers hebben nooit in de lijst gestaan natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 22:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind het bijzonder dat The Police qua platenaanbod in de Top 2000 nooit zo veranderd is, geen uitvallers en geen nieuwkomers sinds 2005 of zo.
die drummer is echt geniaal, man. heeft zulke gekke, onconventionele drum fills.quote:
Waarom staat hier Living On My Own niet bij?quote:Op dinsdag 28 december 2021 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nou, vooruit.
Lijstje voor volgend jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |