De DJ mogen volgens mij niet negatief zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:31 schreef Ferdo het volgende:
Dat valt mee, Emmely, dat mooi nummer...
Het gold even overal voor jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou dat iets met deze opmerking te maken kunnen hebben?
Zes plaatsen boven deze van Simon & Garfunkel, bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
732 Links Rechts Snollebollekes
Sorry wat?!
Ik had er toen ik gister binnenkwam iets sneller dan dat al 5quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik krijg ongeveer 5 dm’s per jaar denk ik. Ik moet ook altijd uitzoeken hoe het werkt.
Hoe is dat voor jullie?
Tot ze weer een succesvol albumpie en een hit hebben I suppose.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:28 schreef Ferdo het volgende:
Dat zal de laatste keer zijn dat the Script in de bovenste helft van de lijst staat, denk ik?
Ik alleen een keer of 2 tot 3 een reminder voor een managerspel of een "wie kiezen we volgend jaar in de top2000-lijst"quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Krijg nog wel eens wat van @:DJMO
vind dit niet een van hun beste nee.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Toch ook wel beetje 13 in dozijn dit.
Ik vind dit een van de mooiste juist. Vooral de live in Central Park versie.quote:
je bent gewoon populairquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had er toen ik gister binnenkwam iets sneller dan dat al 5
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind dit een van de mooiste juist. Vooral de live in Central Park versie.
Oke, ik dacht misschien omdat deze toch wat nieuwer is misschien welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |