Kennelijk toch steeds weer iets minder mensen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:28 schreef Eightyone het volgende:
Wat heeft dit voor onderscheidends, dat het blijkbaar zo veel mensen bij blijft?
Dat liedje zit dan in je hoofd en doet dan 'I'm not moving"quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:28 schreef Eightyone het volgende:
Wat heeft dit voor onderscheidends, dat het blijkbaar zo veel mensen bij blijft?
Ik ben het nu al vergeten!quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik ben het hierna alweer vergeten.
Niemand heeft last van uitgestelde concerten verder zekerquote:
Diepbedroevend.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
Over Schotse bands gesproken (zoals The Blue Nile), hoe is het met Biffy Clyro in de lijst?
Dit klinkt.... twijfelachtigquote:
Voor de weinige tijd dat ik nog op FOK! zit krijg ik er best veelquote:
Zo veelquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik krijg ongeveer 5 dm’s per jaar denk ik. Ik moet ook altijd uitzoeken hoe het werkt.
Hoe is dat voor jullie?
Maar je kende het niet?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niemand heeft last van uitgestelde concerten verder zeker
Ik zou dat allereerste weekend van de lockdown gaan
2x Chicago?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
Lijstje voor volgend jaar.
Cream
Long Train Runnin’
Curtis Mayfield
The Smiths
inagaddadavida
Diana Ross
Cold As Ice
Summertime (L. Armstrong)
Rapper's Deligh
Nur geträumt
Air All I Need
Jethro Tull
Life's what you make it
25 or 6 to 4
Kristallnaach
Shout
All Apologies
Sebastian
Chicago
Zou dat iets met deze opmerking te maken kunnen hebben?quote:
Krijg nog wel eens wat van @DJMOquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik krijg ongeveer 5 dm’s per jaar denk ik. Ik moet ook altijd uitzoeken hoe het werkt.
Hoe is dat voor jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |