In dit geval/nummer niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:27 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Hollywood blijft nog steeds Tinseltown hoor
jij begint over Chicagoquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Hmm, dit is vast iets.
Maar het zegt mij niets
quote:
Ik denk niet dat deze post veel dm’s gaat opleverenquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:25 schreef essnhills het volgende:
Mijn keuken krijgt blauwe frontjes. Vanmiddag was er ook een liedje met blauw. De DJ zei toen iets van 'Heb je iets blauws in huis pak dat dan even' ofzo. Mijn vader en ik hadden net allebei een donkerblauw frontje vast, dus we hebben daar een beetje mee staan zwaaien
#kijkjeinhetlevenvanessje
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doet The Script nog steeds die act dat ze iemand op t podium uitnodigen en dan de voicemail van een ex gaan inspreken?
Geen idee, ik zou naar een concert gaan in maart 2020 maar dat is met ruim 2 jaar uitgesteldquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doet The Script nog steeds die act dat ze iemand op t podium uitnodigen en dan de voicemail van een ex gaan inspreken?
Ik hoef op zich niet meer DM'squote:Op dinsdag 28 december 2021 21:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze post veel dm’s gaat opleveren
Sowieso.quote:
Totaal geen last van gehadquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou naar een concert gaan in maart 2020 maar dat is met ruim 2 jaar uitgesteld
ik ben het hierna alweer vergeten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:28 schreef Eightyone het volgende:
Wat heeft dit voor onderscheidends, dat het blijkbaar zo veel mensen bij blijft?
Net zoveel als Ed Sheeran, Coldplay, Kensington, Blaf, Train etc etcquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:28 schreef Eightyone het volgende:
Wat heeft dit voor onderscheidends, dat het blijkbaar zo veel mensen bij blijft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |