Therapy?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Met als bekendste voorbeeld Extreme
Is die van More than words?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Met als bekendste voorbeeld Extreme
quote:
het mag hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:24 schreef livelink het volgende:
Dit is zo'n nummer waarvan ik het idee heb dat ik het goed moet vinden, maar dat me eigenlijk helemaal niks doet.
Jij vindt het origineel dan vast beterquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van yoghurt eigenlijk
25 or 6 to 4quote:
Chicquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:25 schreef Kopiko het volgende:
Neil Diamond > Nile Rodgers > Blue Nile
Heel extreemquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:25 schreef essnhills het volgende:
Mijn keuken krijgt blauwe frontjes. Vanmiddag was er ook een liedje met blauw. De DJ zei toen iets van 'Heb je iets blauws in huis pak dat dan even' ofzo. Mijn vader en ik hadden net allebei een donkerblauw frontje vast, dus we hebben daar een beetje mee staan zwaaien
#kijkjeinhetlevenvanessje
Wowquote:
Sowieso. Zal even een nieuw lijstje maken met artiesten die ik nog live wil zien. Staat Nile ook wel bij denk ik.quote:
shoutout voor mijn chic mede bassist bernard edwardsquote:
Brand Bier.quote:
Meer van dit soort anekdotes graagquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:25 schreef essnhills het volgende:
Mijn keuken krijgt blauwe frontjes. Vanmiddag was er ook een liedje met blauw. De DJ zei toen iets van 'Heb je iets blauws in huis pak dat dan even' ofzo. Mijn vader en ik hadden net allebei een donkerblauw frontje vast, dus we hebben daar een beetje mee staan zwaaien
#kijkjeinhetlevenvanessje
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:25 schreef Fred_B het volgende:
Neil (Young Ones) > Neil Diamond > Nile Rodgers > Blue Nile
Hollywood blijft nog steeds Tinseltown hoorquote:
Naar Pinkpop danquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sowieso. Zal even een nieuw lijstje maken met artiesten die ik nog live wil zien. Staat Nile ook wel bij denk ik.
quote:
Hmm, dit is vast iets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |