De DJ mogen volgens mij niet negatief zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:31 schreef Ferdo het volgende:
Dat valt mee, Emmely, dat mooi nummer...
Het gold even overal voor jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou dat iets met deze opmerking te maken kunnen hebben?
Zes plaatsen boven deze van Simon & Garfunkel, bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
732 Links Rechts Snollebollekes
Sorry wat?!
Ik had er toen ik gister binnenkwam iets sneller dan dat al 5quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik krijg ongeveer 5 dm’s per jaar denk ik. Ik moet ook altijd uitzoeken hoe het werkt.
Hoe is dat voor jullie?
Tot ze weer een succesvol albumpie en een hit hebben I suppose.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:28 schreef Ferdo het volgende:
Dat zal de laatste keer zijn dat the Script in de bovenste helft van de lijst staat, denk ik?
Ik alleen een keer of 2 tot 3 een reminder voor een managerspel of een "wie kiezen we volgend jaar in de top2000-lijst"quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Krijg nog wel eens wat van @:DJMO
vind dit niet een van hun beste nee.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Toch ook wel beetje 13 in dozijn dit.
Ik vind dit een van de mooiste juist. Vooral de live in Central Park versie.quote:
je bent gewoon populairquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had er toen ik gister binnenkwam iets sneller dan dat al 5
quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind dit een van de mooiste juist. Vooral de live in Central Park versie.
Oke, ik dacht misschien omdat deze toch wat nieuwer is misschien welquote:
Chansons! bonusquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
732 Links Rechts Snollebollekes
Sorry wat?!
Zou niet in m'n top-10 staan denk ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind dit een van de mooiste juist. Vooral de live in Central Park versie.
Als ik er een krijg is het spam, of één die ik per ongeluk aan mezelf gestuurd heb.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:30 schreef PippenScottie het volgende:
Ik krijg ongeveer 5 dm’s per jaar denk ik. Ik moet ook altijd uitzoeken hoe het werkt.
Hoe is dat voor jullie?
Natuurlijk ken ik hemquote:
Mijn algemene top 10 niet. Mijn S&G top 10 zeker.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zou niet in m'n top-10 staan denk ik.
Maaaar nu welquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke, ik dacht misschien omdat deze toch wat nieuwer is misschien wel
Was dat die met Dolph?quote:
Barney, wat een held. Marshall blijft toch mn favoriet.quote:
... oorzaakquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:34 schreef Berkery het volgende:
Goed bezig, vier stemplaten gemist vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |