Ja die komen nog 4x langs jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
I'M JUST A TEEANGE DIRTBAG BABY
LISTEN TO IRON MAIDEN MAYBE WITH ME
Matthews Southern Comfortquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel de live-uitvoering van Joni Mitchell
Ze gaan lichamelijk of mentaal echt achteruit. Of sterven. Mijn vrienden beginnen mantelzorger te worden en moeten ouders begraven. En dat zal alleen maar meer wordenquote:
Ik moet de lat niet te hoog leggen hè. Maar ik heb ook Dana en ABBA gezongen, dat waren wel normale liedjesquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij zingt alleen liedjes met woohoo en yeah yeah ?
Ik kreeg wel een paar complimentjesquote:
Staan die er tegenwoordig zo vaak in ja? Daarom staan al die prachtige ouwe liedjes zo laag tegenwoordigquote:
Kan Julio Iglesias eigenlijk wel zingen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die van Wheatus zingt nog slechter dan Dinand Woesthoff, Madonna en Enrique met regenjas samen
Verstandig. Ik zou dit met gemak winnenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat las ik al. Maar ik stel voor dat we hiervoor niet naar de Rijdende Rechter gaan.
Die naam had ik deze week niet verwacht te lezenquote:
Ja, alleen vind ik z'n muziek stomquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan Julio Iglesias eigenlijk wel zingen?
Over niet kunnen zingen gesproken jaquote:
Al heeft die er wel voor gezorgd dat ze bekend werden bij het grote publiek en je dus ook de andere platen kon ontdekkenquote:
Leuk vooruitzicht de komende jaren , ga langzaam naar die leeftijd toequote:Op dinsdag 28 december 2021 19:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze gaan lichamelijk of mentaal echt achteruit. Of sterven. Mijn vrienden beginnen mantelzorger te worden en moeten ouders begraven. En dat zal alleen maar meer worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |