https://www.berkery.nl/fok/00smile/headbang02.gifquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:50 schreef TommyL0204 het volgende:
Hoe krijg ik die headbang gif?Ik zie hem er echt niet tussen staan
Aangezien Nederland een smakeloos land is...quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:50 schreef essnhills het volgende:
Staat Teenage Dirtbag van Wheatus er eigenlijk in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Godzijdank niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:50 schreef essnhills het volgende:
Staat Teenage Dirtbag van Wheatus er eigenlijk in?
Jij zingt alleen liedjes met woohoo en yeah yeah ?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:49 schreef BillDauterive het volgende:
Self Esteem heb ik dit najaar nog gezongen tijdens de karaokeavond in de plaatselijke gay bar.
Wat een toeval
Wat leverde het je op?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:49 schreef BillDauterive het volgende:
Self Esteem heb ik dit najaar nog gezongen tijdens de karaokeavond in de plaatselijke gay bar.
The Kids Aren't Alright is de leukste eigenlijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:49 schreef essnhills het volgende:
Kan niet toppen aan Pretty fly natuurlijk
Alles kan toppen aan Pretty Flyquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:49 schreef essnhills het volgende:
Kan niet toppen aan Pretty fly natuurlijk
Samequote:Op dinsdag 28 december 2021 19:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo, de buren weten ook dat ik nog leef
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Aangezien Nederland een smakeloos land is...
nou..
nou....OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
FOk! is een smaakloos gifjes forumquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
https://www.berkery.nl/fok/00smile/headbang02.gif
In wat voor zin?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:48 schreef PippenScottie het volgende:
De ellende van veertig zijn is dat de generatie voor je wel echt begint af te takelen..
Ja, dat las ik al. Maar ik stel voor dat we hiervoor niet naar de Rijdende Rechter gaan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:50 schreef essnhills het volgende:
Hi
[..]
Hier ben ik het nie tmee eens
I'M JUST A TEEANGE DIRTBAG BABYquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:50 schreef TommyL0204 het volgende:
Hoe krijg ik die headbang gif?Ik zie hem er echt niet tussen staan
Neequote:
Ja, leuke tekst. Jammer dat het dus door iemand gezongen wordt die niet zingen kan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
I'M JUST A TEEANGE DIRTBAG BABY
LISTEN TO IRON MAIDEN MAYBE WITH ME
Ja die komen nog 4x langs jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
I'M JUST A TEEANGE DIRTBAG BABY
LISTEN TO IRON MAIDEN MAYBE WITH ME
Matthews Southern Comfortquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel de live-uitvoering van Joni Mitchell
Ze gaan lichamelijk of mentaal echt achteruit. Of sterven. Mijn vrienden beginnen mantelzorger te worden en moeten ouders begraven. En dat zal alleen maar meer wordenquote:
Ik moet de lat niet te hoog leggen hè. Maar ik heb ook Dana en ABBA gezongen, dat waren wel normale liedjesquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij zingt alleen liedjes met woohoo en yeah yeah ?
Ik kreeg wel een paar complimentjesquote:
Staan die er tegenwoordig zo vaak in ja? Daarom staan al die prachtige ouwe liedjes zo laag tegenwoordigquote:
Kan Julio Iglesias eigenlijk wel zingen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die van Wheatus zingt nog slechter dan Dinand Woesthoff, Madonna en Enrique met regenjas samen
Verstandig. Ik zou dit met gemak winnenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat las ik al. Maar ik stel voor dat we hiervoor niet naar de Rijdende Rechter gaan.
Die naam had ik deze week niet verwacht te lezenquote:
Ja, alleen vind ik z'n muziek stomquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan Julio Iglesias eigenlijk wel zingen?
Over niet kunnen zingen gesproken jaquote:
Al heeft die er wel voor gezorgd dat ze bekend werden bij het grote publiek en je dus ook de andere platen kon ontdekkenquote:
Leuk vooruitzicht de komende jaren , ga langzaam naar die leeftijd toequote:Op dinsdag 28 december 2021 19:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze gaan lichamelijk of mentaal echt achteruit. Of sterven. Mijn vrienden beginnen mantelzorger te worden en moeten ouders begraven. En dat zal alleen maar meer worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |