Dat is natuurlijk It Takes A Lot To Know A Man, en daarna deze.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat is na The Blower's Daughter Damiens mooiste ja
Dat is het mooie van de top 2000, schijnt...quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:55 schreef Limoentjuh het volgende:
Zo dit is wel gelijk het tegenovergestelde van het vorige nummerJezus was traag
Rootless Treequote:Op dinsdag 28 december 2021 19:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat is na The Blower's Daughter Damiens mooiste ja
Dit....quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als je ouders fit van lijf en leden zijn, koester het
Hier had inderdaad Skin & Bones van Foo Fighters kunnen staan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat door merg en been. En dan die clip erbij.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ook een boel slechte nummers gemist dus dat maakt het minder erg
Het is niet heel geweldig, maar om te huilen is het nou ook weer nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:55 schreef houdjemond het volgende:
Oh @:PippenScottie dit is wel een huilmomentje![]()
We gaan alle kanten op vanavond. En de nacht is nog lang en vol met drankquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:55 schreef houdjemond het volgende:
Oh @:PippenScottie dit is wel een huilmomentje![]()
Hadden ze beter andersom kunnen doenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:55 schreef Limoentjuh het volgende:
Zo dit is wel gelijk het tegenovergestelde van het vorige nummerJezus was traag
Welke Michiel?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:56 schreef Pino112 het volgende:
De versie van Michiel Veenstra is beter.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Geeft niks. Jij hebt nu de playlist der playlijsten
Heftigquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit....
Voor mn pa was het dit jaar kantjeboord.... Dubbele omleiding gehad.
Daarvoor lag hij al in het ziekenhuis en hij mocht ook niet meer naar huis voor het gebeurd was.
Kreeg ineens op zaterdagochtend vroeg weer veel pijn op zn borst en is toen met gillende sirenes naar Breda gebracht.
De chirurg vertelde dat als mn pa thuis was geweest hij niet weet of ie het gered had.
Mooi was die tijdquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:56 schreef Pino112 het volgende:
De versie van Michiel Veenstra is beter.
Gevoelloze zak hooi.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:56 schreef MTheBassman het volgende:
nee, dit is me iets te saai,sorry
Die met zn grote bril die over niks anders dan Disney of Kink kan tweetenquote:
Ja, dit wordt er een voor in de boeken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We gaan alle kanten op vanavond. En de nacht is nog lang en vol met drank
Of gwn helemaal nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze beter andersom kunnen doen
Haha daar verheug ik me op!quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Iedereen mag volgend jaar dan oppassen voor mijn lijstje en kennis
Nee, afgelopen 2 uur waren de beste uurtjes van vandaag.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:57 schreef Fred_B het volgende:
Het volgende uur haalt het niveau van dit uur helaas niet.
Stukje analyse van Zjak over MvG en interview met het slachtoffer zelf. "Maggewoonniegebeureklaar"quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:57 schreef Fred_B het volgende:
Het volgende uur haalt het niveau van dit uur helaas niet.
quote:856 Hou Vol Hou Vast Bløf 1,5
855 Where Is The Love The Black Eyed Peas 6,5
854 Con Te Partiro Andrea Bocelli 6
853 Heaven Bryan Adams 6
852 Rebel Rebel David Bowie 7,5
851 Pressure Makes Diamonds Danny Vera ?
850 Prachtig Mooie Dag Daniël Lohues 2,5
849 I Want You Elvis Costello 6
848 Story Of My Life One Direction ?
847 Golden Harry Styles ?
846 Black Or White Michael Jackson 6,5
845 She's A Rainbow The Rolling Stones 7
844 Once In A Lifetime Talking Heads 2
Gelukkig is het goed afgelopenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit....
Voor mn pa was het dit jaar kantjeboord.... Dubbele omleiding gehad.
Daarvoor lag hij al in het ziekenhuis en hij mocht ook niet meer naar huis voor het gebeurd was.
Kreeg ineens op zaterdagochtend vroeg weer veel pijn op zn borst en is toen met gillende sirenes naar Breda gebracht.
De chirurg vertelde dat als mn pa thuis was geweest hij niet weet of ie het gered had.
Was al vroeg wakker die dag. Zat al achter mn computer met koptelefoon op...quote:
Dat roep ik ook al jarenquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Iedereen mag volgend jaar dan oppassen voor mijn lijstje en kennis
Dat is het mooie van de Top 2000quote:
Zorgt wel voor voldoende afwisseling jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:56 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Dat is het mooie van de top 2000, schijnt...
Ok Marcoquote:
Oef, slecht uurtjequote:
Die ken je welquote:Op dinsdag 28 december 2021 19:59 schreef MTheBassman het volgende:
844 Once In A Lifetime Talking Heads
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |