quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:59 schreef peaceman het volgende:
Costello, Stones (hun mooiste) en talking heads hoogtepunten komend uur.
Dat doen we sowieso al jaren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gelukkig is het goed afgelopen![]()
Ga leuke dingen met hem doen. Heb ik weinig met mijn vader gedaan, ben van plan de schade de komende tijd in te halen (als het weer kan)
Hoor je ook nooit meer wat van.quote:
We slepen haar er wel doorheen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:00 schreef het_fokschaap het volgende:
Arme Emily, dat zij dit uur moet presenteren
Dit ja, en inderdaad de mooiste van de Stones.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:59 schreef peaceman het volgende:
wist niet eens dat ze nog bestonden.quote:
Kom ik nooit.quote:
@essnhills heeft nog geen toegang tot de playlist der speellijsten.. gaat goed komen!quote:
Wel goed dat I Gotta Feeling niet meer op 188 staat. Man man man.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:01 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wist niet eens dat ze nog bestonden.
Niet Blof, One Direction en Harry Styles?quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:59 schreef peaceman het volgende:
Heftig verhaal… en dat wat pippen zegt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gelukkig is het goed afgelopen![]()
Ga leuke dingen met hem doen. Heb ik weinig met mijn vader gedaan, ben van plan de schade de komende tijd in te halen (als het weer kan)
Die doet het op eigen houtjequote:Op dinsdag 28 december 2021 20:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
@:essnhills heeft nog geen toegang tot de playlist der speellijsten.. gaat goed komen!
35 nummers is echt te weinig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:47 schreef Isorden het volgende:
* Isorden schrijft Teach your children op voor volgend jaar
Ik twijfelde wel, maar het niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet Blof, One Direction en Harry Styles?
Fergaliciousquote:
Zal eens even googelen.quote:
Doe ook gelijk It Takes A Lot To Know A Man.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:02 schreef Evenstar het volgende:
Was even druk, maar dat nummer van Damien Rice vergeet ik echt ieder jaar weer. Als ik het hoor denk ik dan weer verdomme wat mooi .... Nu wel even in Spotify gezet.
Terechte klacht.quote:
Druk. De Veroordelingquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:03 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen moet een lijst maken van de drie beste films van 2021. Jullie suggesties?
Dan wordt het niksquote:
Spiderman No wat home blijkbaar, en anders The fatherquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:03 schreef PippenScottie het volgende:
Mevrouw Pippen moet een lijst maken van de drie beste films van 2021. Jullie suggesties?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:04 schreef D. het volgende:
Mijn :? smiley doet het niet meer, jullie hebben ze allemaal opgemaakt
Wat een partypooperquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet even sociaal komen eten van mijn vriendin
quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:04 schreef D. het volgende:
Mijn :? smiley doet het niet meer, jullie hebben ze allemaal opgemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |