Ik zit op m'n gemak.quote:
Moet hij weten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vGerwen gaat dit jaar geen majors winnen.
Wat moet er nog in dan? Al die partijen staan er toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:30 schreef Zipportal het volgende:
@:Coco en ik hebben een stevige mening over OP kapers die de boel de boel laten.
Ja. Rechts van Vincent. Michael zat links.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Zat Dirk ook bij het gourmet feestje ?
Lekker naïef ook wel hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Jep, dat is dan de volgendequote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Lekker coronagourmetten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Oei. Dat geeft weinig hoop. Al zal hij gisteren ook wel getest zijn.quote:
Het is een zelftest; wat niet weet, wat niet deert.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oei. Dat geeft weinig hoop. Al zal hij gisteren ook wel getest zijn.
Hij kan nog geluk gehad hebben. MvG en Vinny hebben de dagen na kerstavond nog intensief met elkaar getraind. Geen berichten over wat Dirk heeft gedaan in de tussentijd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is dit een grap die ik gemist heb?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Verfrissend commentaar van Teun die denkt dat je vanaf 380 op een finish kan komenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:30 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Sjaak gaat er met gestrekt been in.
Nog wel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hij blijft wel in de top 5 hoor.
Erg mooiquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:32 schreef Wertha het volgende:
[..]
Mijn voormalige baas sloeg na een plasje ook graag het handenwassen over. Hij is treurig genoeg niet meer onder ons.
Nope.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is dit een grap die ik gemist heb?
Het gaat niet om geldquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:36 schreef Tagliano het volgende:
MvG heeft nu ongeveer de helft van het prijzengeld van Price
Dit ter info
Nee ze zaten met zn 3en gebroederlijk op een rijtje tijdens het kerstdinerquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is dit een grap die ik gemist heb?
Geen idee op welke basis ze zich moeten laten testen eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mag een paar ton kostenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:38 schreef Pedroso het volgende:
Ze hebben wel een gezellige Kerst gehad, dat is ook wat waard.
Even 1* reviews spammen op Google door deze KLAPquote:
Voor elke wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee op welke basis ze zich moeten laten testen eigenlijk.
Incubatietijdgenotquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
testen stekt eigenlijk geen reet voor
als ik me vandaag laat testen dan kan ik negatief zijn omdat het virus pas na een paar dagen zichtbaar wordt
dus je kan vandaag negatief zijn terwijl je morgen positief kan zijn
Ja, daarom doen ze dat voor iedere wedstrijdquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
testen stelt eigenlijk geen reet voor
als ik me vandaag laat testen dan kan ik negatief zijn omdat het virus pas na een paar dagen zichtbaar wordt
Aha. Dan zullen we het morgenmiddag wel weer weten.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vGerwen gaat dit jaar geen majors winnen.
Die krant was fout in de oorlog.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:41 schreef Gehrman het volgende:
OPROEP Ben jij bij het WK darts?
https://www.telegraaf.nl/(...)jij-bij-het-wk-darts
Joh. Stichting Open Deur meldt zich.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
testen stelt eigenlijk geen reet voor
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die krant was fout in de oorlog.
Wel Harvard hè.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joh. Stichting Open Deur meldt zich.
quote:
Ja dus ik kan vandaag negatief zijn terwijl ik wel het virus draagtquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, daarom doen ze dat voor iedere wedstrijd
Hup Kleermaker/Kleeten/Dirk/Gossee, de rest mag eruitquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PETER PETER WRIGHT.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, uurtje geslapen. Nog wat gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |