Het gaat niet om geldquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:36 schreef Tagliano het volgende:
MvG heeft nu ongeveer de helft van het prijzengeld van Price
Dit ter info
Nee ze zaten met zn 3en gebroederlijk op een rijtje tijdens het kerstdinerquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is dit een grap die ik gemist heb?
Geen idee op welke basis ze zich moeten laten testen eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oei. Dat geeft weinig hoop. Al zal hij gisteren ook wel getest zijn.
Mag een paar ton kostenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:38 schreef Pedroso het volgende:
Ze hebben wel een gezellige Kerst gehad, dat is ook wat waard.
Even 1* reviews spammen op Google door deze KLAPquote:
Voor elke wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee op welke basis ze zich moeten laten testen eigenlijk.
Incubatietijdgenotquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
testen stekt eigenlijk geen reet voor
als ik me vandaag laat testen dan kan ik negatief zijn omdat het virus pas na een paar dagen zichtbaar wordt
dus je kan vandaag negatief zijn terwijl je morgen positief kan zijn
Ja, daarom doen ze dat voor iedere wedstrijdquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
testen stelt eigenlijk geen reet voor
als ik me vandaag laat testen dan kan ik negatief zijn omdat het virus pas na een paar dagen zichtbaar wordt
Aha. Dan zullen we het morgenmiddag wel weer weten.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vGerwen gaat dit jaar geen majors winnen.
Die krant was fout in de oorlog.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:41 schreef Gehrman het volgende:
OPROEP Ben jij bij het WK darts?
https://www.telegraaf.nl/(...)jij-bij-het-wk-darts
Joh. Stichting Open Deur meldt zich.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:40 schreef klaasweetalles het volgende:
testen stelt eigenlijk geen reet voor
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die krant was fout in de oorlog.
Wel Harvard hè.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Joh. Stichting Open Deur meldt zich.
quote:
Ja dus ik kan vandaag negatief zijn terwijl ik wel het virus draagtquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:41 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, daarom doen ze dat voor iedere wedstrijd
Hup Kleermaker/Kleeten/Dirk/Gossee, de rest mag eruitquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PETER PETER WRIGHT.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, uurtje geslapen. Nog wat gemist?
maar dat magquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik vrees voor Dirk
Wat ben je ook voor een totale idioot als je lekker met z'n 4en op de kamer gaat gourmetten tijdens kerst terwijl er tonnen op het spel staan
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Mike
Hopelijk was het de moeite waard, kerstdineren met het hoofdschuddende frituurhoofd
Dirk zal ook wel de lul zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |