HUGO OUTquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:28 schreef El-Stinho het volgende:
Veel coronakenners weer hier. Verschrikkelijk.
En dan vervolgens het topic verlaten omdat hij ‘coronadiscussies moe is’, daar prikken we doorheen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:30 schreef Zipportal het volgende:
@:Coco en ik hebben een stevige mening over OP kapers die die boel de boel laten.
Ik zit mobiel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Werk eerst die OP aub eens bij.
Mijn voormalige baas sloeg na een plasje ook graag het handenwassen over. Hij is treurig genoeg niet meer onder ons.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wtfik kan me niet voorstellen wie dit niet doet, wat is de bron hier van?
Kapot...skiete of skuppen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:30 schreef Zipportal het volgende:
@:Coco en ik hebben een stevige mening over OP kapers die de boel de boel laten.
Je kan overdrijven.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:32 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ja het is zo echt de laatste die nog staat die wereldkampioen wordt
Nee dat was al bekend toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vGerwen gaat dit jaar geen majors winnen.
Ik zit op m'n gemak.quote:
Moet hij weten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
vGerwen gaat dit jaar geen majors winnen.
Wat moet er nog in dan? Al die partijen staan er toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:30 schreef Zipportal het volgende:
@:Coco en ik hebben een stevige mening over OP kapers die de boel de boel laten.
Ja. Rechts van Vincent. Michael zat links.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Zat Dirk ook bij het gourmet feestje ?
Lekker naïef ook wel hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Jep, dat is dan de volgendequote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Lekker coronagourmetten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Oei. Dat geeft weinig hoop. Al zal hij gisteren ook wel getest zijn.quote:
Het is een zelftest; wat niet weet, wat niet deert.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oei. Dat geeft weinig hoop. Al zal hij gisteren ook wel getest zijn.
Hij kan nog geluk gehad hebben. MvG en Vinny hebben de dagen na kerstavond nog intensief met elkaar getraind. Geen berichten over wat Dirk heeft gedaan in de tussentijd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Oei. Dat geeft weinig hoop. Al zal hij gisteren ook wel getest zijn.
Is dit een grap die ik gemist heb?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef Pedroso het volgende:
Verfrissend commentaar van Teun die denkt dat je vanaf 380 op een finish kan komenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:30 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Sjaak gaat er met gestrekt been in.
Nog wel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hij blijft wel in de top 5 hoor.
Erg mooiquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:32 schreef Wertha het volgende:
[..]
Mijn voormalige baas sloeg na een plasje ook graag het handenwassen over. Hij is treurig genoeg niet meer onder ons.
Nope.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is dit een grap die ik gemist heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |