VBL infiltreert en de temperatuur gaat met 30 graden omlaagquote:
Ja het is toch op zijn minst opmerkelijk te noemen dat Cross niet CORRED is terwijl die bewezen contact heeft gehad met iemand die Positief heeft getestquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja of ze zijn er niet eerlijk over.
Wanneer ga je publiceren in de medische vakbladen, ouwe pikquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:26 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ja het is toch op zijn minst opmerkelijk te noemen dat Cross niet CORRED is terwijl die bewezen contact heeft gehad met iemand die Positief heeft getest
Zo'n simpel a-b-c'tje is het niet altijd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:26 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ja het is toch op zijn minst opmerkelijk te noemen dat Cross niet CORRED is terwijl die bewezen contact heeft gehad met iemand die Positief heeft getest
Iedereen gooit die zelftesten gewoon de prullenbak in joh. Niemand die ziek wordt van de Omikron variant en in dat geval is het wat niet weet, wat niet deert.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, ik heb een uitstekende Tweede Kerstdag gehad eigenlijk.
Hoe krijg je het voor elkaar om TIJDENS het grootste toernooi van het jaar corona op te lopen? Price, Anderson, Cross, Gurney, Clayton overkomt het allemaal niet en de immer dedainistische Nederlanders wel. Ik vind het hilarisch.
COR is een deurtje verder.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zo'n simpel a-b-c'tje is het niet altijd.
Heb ook collega die een week naast besmette man heeft geslapen, om de paar dagen testen en nooit coronapositief.
Kun je nagaan als je al de Turken hier niet meetelt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje Nederlandse hygiëne
Die stonden in een open zaal naast elkaarquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:26 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Werk eerst die OP aub eens bij.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:29 schreef fetX het volgende:
Ik ga zo een wandeling maken. Geen zin in corona discussies.
Wel je mondkapje op doen, anders kan je corona oplopen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:29 schreef fetX het volgende:
Ik ga zo een wandeling maken. Geen zin in corona discussies.
Neem aan dat RVB er al ligt?quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:28 schreef Pedroso het volgende:
IC is al gereserveerd, zwaar overgewicht en corona.
Uitvaartzorg is ook al geregeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |