mooi togquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:25 schreef Tagliano het volgende:
Dit topic begint gierend uit de klauwen te lopen
Wtfquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje Nederlandse hygiëne
Mijn standpunt kan in de woonkamer niet op waardering rekenen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:25 schreef Tagliano het volgende:
En Turkije 94%. Hm.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje Nederlandse hygiëne
Is gewoon kut voor het niveau van het toernooi dit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja hij heeft wel een grotere kans om op zijn buik te eindigen
Dat is wel positief
Topicrecord halen met corona geneuzel jaaaaaaquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:25 schreef Tagliano het volgende:
Geen warm bad meerquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:25 schreef Tagliano het volgende:
Ik haak dan ook af.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:25 schreef Tagliano het volgende:
Corona is overalquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:25 schreef Tagliano het volgende:
VBL infiltreert en de temperatuur gaat met 30 graden omlaagquote:
Ja het is toch op zijn minst opmerkelijk te noemen dat Cross niet CORRED is terwijl die bewezen contact heeft gehad met iemand die Positief heeft getestquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja of ze zijn er niet eerlijk over.
Wanneer ga je publiceren in de medische vakbladen, ouwe pikquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:26 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ja het is toch op zijn minst opmerkelijk te noemen dat Cross niet CORRED is terwijl die bewezen contact heeft gehad met iemand die Positief heeft getest
Zo'n simpel a-b-c'tje is het niet altijd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:26 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Ja het is toch op zijn minst opmerkelijk te noemen dat Cross niet CORRED is terwijl die bewezen contact heeft gehad met iemand die Positief heeft getest
Iedereen gooit die zelftesten gewoon de prullenbak in joh. Niemand die ziek wordt van de Omikron variant en in dat geval is het wat niet weet, wat niet deert.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, ik heb een uitstekende Tweede Kerstdag gehad eigenlijk.
Hoe krijg je het voor elkaar om TIJDENS het grootste toernooi van het jaar corona op te lopen? Price, Anderson, Cross, Gurney, Clayton overkomt het allemaal niet en de immer dedainistische Nederlanders wel. Ik vind het hilarisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |