Rot op met je schaatsen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
POESJBERICHT ook bij schaatsen
Einde WK darts!!
kom jij uit istanbul of ankara?quote:
Ook met eventuele navolgers zal ik ook geen medelijden hebben.quote:
Ja of ze zijn er niet eerlijk over.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, ik heb een uitstekende Tweede Kerstdag gehad eigenlijk.
Hoe krijg je het voor elkaar om TIJDENS het grootste toernooi van het jaar corona op te lopen? Price, Anderson, Cross, Gurney, Clayton overkomt het allemaal niet en de immer dedainistische Nederlanders wel. Ik vind het hilarisch.
Druk genoeg met het kind.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:23 schreef Zipportal het volgende:
Dan kijkt dagjesvolk PoepGod ook niet meer.
@fetXquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:21 schreef Zipportal het volgende:
Dec 29
13:40
Jose de Sousa
Alan Soutar
-
-
Dec 29
15:00
Dave Chisnall
Luke Humphries
-
-
Dec 29
16:30
Nathan Aspinall
Callan Rydz
-
-
Dec 29
20:00
Gary Anderson
Ian White
-
-
Dec 29
21:45
Gerwyn Price
D. van Duijvenbode
-
-
Dec 29
23:15
Jonny Clayton
Michael Smith
Gaat zo lekker gefrustreerd los op Price en Wrightquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:23 schreef Zipportal het volgende:
Dan kijkt dagjesvolk PoepGod ook niet meer.
Tja, ze hebben net geen Downquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om TIJDENS het grootste toernooi van het jaar corona op te lopen? Price, Anderson, Cross, Gurney, Clayton overkomt het allemaal niet en de immer dedainistische Nederlanders wel. Ik vind het hilarisch.
Anderson is een teef en te bang om corona op te lopen. Die kijkt wel uit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja of ze zijn er niet eerlijk over.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nouja hij heeft wel een grotere kans om op zijn buik te eindigenquote:Op dinsdag 28 december 2021 18:24 schreef tja77 het volgende:
Mensen die juichen dat van Gerwen Corona heeft.
Op de Spelen van '36 was dit ook een dingetje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:24 schreef Caland het volgende:
Sowieso erg raar dat we mensen tegenwoordig gaan uitsluiten omdat ze een beetje verkouden of zelfs asymptonisch zijn
Maar oke
quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:24 schreef Caland het volgende:
Sowieso erg raar dat we mensen tegenwoordig gaan uitsluiten omdat ze een beetje verkouden of zelfs asymptonisch zijn
Maar oke
Hun voorouders waren waarschijnlijk ook fout in de oorlog.quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:24 schreef tja77 het volgende:
Mensen die juichen dat van Gerwen Corona heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |