Vanaf welke leeftijd kan ik dit wel waarderen?quote:
Het is nu inde zon zo’n 25 graden, de zon is nog erg krachtig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hoe warm is het daar? graadje of 24 gok ik wel.
ik denk dat er ook gewoon mensen zijn die alleen maar op genoemde artiesten stemmen in hun lijst.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hier is ook de overkill aan Kwien, Broes en JoeToe aan toe te wijzen.
Nounou, koeler ok maar om dan meteen naar de pool te gaan? Je bent net daar!quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
25, maar op ons balkon nu warmer.
Zo naar de pool.
Da's best armoedig inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch gek dat zoveel mensen zo stem dus door gewoon een artiest in te tikken en dan maar te kijken wat er allemaal van m te kiezen valt? Ik zoek gewoon bewust op nummers
Nog een deepfake dit. ALlemaal nepnieuws jongensquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kut. je hebt gelijk
[ link | afbeelding ]
quote:
Serhatgod, nog steeds de hoogste notering voor San Marino ooitquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit had écht een nummer van Serhat kunnen zijn
Goed bezigquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef peaceman het volgende:
Heb een mooi peanuts shirt gekocht vandaag.
Dan heb ik toch een heel andere dag meegemaakt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef peaceman het volgende:
Ja hallo, ik ben vet leuk. Een date moet ook vet leuk zijn anders heb ik er niets aanquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik snap dat jij nog vrijgezel bent
Dit is saaie bagger ja.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:36 schreef Breekfast het volgende:
Dit is toch gewoon absolute meuk? Na zijn dood blijkt opeens alles van Leonard Cohen fantastisch te zijn.
Laat mij dat ook ff weten, dan kan ik het zo'n 11 maanden later ook waarderen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd kan ik dit wel waarderen?
en dan staat zn beste nr t laagstquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:36 schreef Breekfast het volgende:
Dit is toch gewoon absolute meuk? Na zijn dood blijkt opeens alles van Leonard Cohen fantastisch te zijn.
Met Linus en Peppermint Patty eropquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is mijn raison d’etre. Mensen er aan te herinneren dat ze moeten drinken.
En ik nieuwe Allstarsquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef peaceman het volgende:
Dan kan je ons allemaal wel datenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben vet leuk. Een date moet ook vet leuk zijn anders heb ik er niets aan
ik heb hetzelfde met george michael, lijkt alsof elke scheet van hem nu in de lijst zit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:36 schreef Breekfast het volgende:
Maar waarom nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja hallo ik ken ook niet alles hoor
Kabbelt wel lekker hoor.quote:
Aanbevolen volgorde: Prosecco - wit - rood (inb4 Borsato).quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb nog droog wit, prosecco en rood. Samen zo’n twee flessen.
Omdat er ook bagger in de lijst staat die ik helemaal niet wil kennen!quote:
De deepfake gaat diep. Dit is zo'n complotfuik waar Lubach voor waarschuwde. Ik trap er niet in. OPEN JE OGEN MENSENquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bron: Digitale Bibliotheek voor de Nederlandse Letteren
Oeh lekker, ik ben zelf het meest van de rode wijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb nog droog wit, prosecco en rood. Samen zo’n twee flessen.
De zijne is er waarschijnlijk eentje die dan nog jaaaaren door kan ijlen in de Top.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde met george michael, lijkt alsof elke scheet van hem nu in de lijst zit.
Oh nee, ik kom er net achter dat Bruce Springsteen nog een dodenbonus kan krijgen
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker. Heb hier ook nog een flesje koud liggen.
Wordt WAKKER!quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
De deepfake gaat diep. Dit is zo'n complotfuik waar Lubach voor waarschuwde. Ik trap er niet in. OPEN JE OGEN MENSEN
Ik ben stiekem wel jaloersquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met Linus en Peppermint Patty erop
Alleen als je er vier kan vindenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht op een concentratiekamp eerder een kwartet strijkers dan een strijkkwartet.
Kan dit?
Ik weet niet of die regel ook voor mannen geldt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Laat mij dat ook ff weten, dan kan ik het zo'n 11 maanden later ook waarderen.
It’s not much, but it’s honest workquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel fijn dat je dat weet, wat je missie op aarde is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |