zijn hart is ge ZZ stoptquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die andere voelt zich niet meer ZZ Top?
Roséquote:
Je bent er te jong voor denk ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef essnhills het volgende:
Ugh.. Grafstem Cohen
Ik krijg altijd de kriebels van dit soort liedjes. Maar vind ze ook wel grappig. Ik weet niet wat ik hier mee moet
Toch gek dat zoveel mensen zo stem dus door gewoon een artiest in te tikken en dan maar te kijken wat er allemaal van m te kiezen valt? Ik zoek gewoon bewust op nummersquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nieuw op de keuzelijst denk ik. In de evergreen komt dit altijd op vrijdag
hoe warm is het daar? graadje of 24 gok ik wel.quote:
Zo bedoel ik het nietquote:
Daarvan heb ik nog de necro geschreven voor ANP. Maar das inmiddels alweer 10 jaar geleden. Hopeloos gedateerd. Ze wil maar niet doodquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:33 schreef Koen66 het volgende:
ik dacht ff dat Imca Marina opgezet werd oid
Nee. Ik heb gewoon altijd gelijkquote:
Ik stem ook liever niet op kansloze dingen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch gek dat zoveel mensen zo stem dus door gewoon een artiest in te tikken en dan maar te kijken wat er allemaal van m te kiezen valt? Ik zoek gewoon bewust op nummers
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:33 schreef Isorden het volgende:
Even een @:essnhills doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hier is ook de overkill aan Kwien, Broes en JoeToe aan toe te wijzen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch gek dat zoveel mensen zo stem dus door gewoon een artiest in te tikken en dan maar te kijken wat er allemaal van m te kiezen valt? Ik zoek gewoon bewust op nummers
Jaja dat zal wel. Beetje patsen daar op die Coronische Eilandenquote:
Ik snap dat jij nog vrijgezel bentquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gewoon altijd gelijk
25, maar op ons balkon nu warmer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hoe warm is het daar? graadje of 24 gok ik wel.
Dat is mijn raison d’etre. Mensen er aan te herinneren dat ze moeten drinken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja ik had ook een aangebroken fles rosé meegekregen. Goed dat je me er aan helpt herinneren
Ze werd niet opgezet inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daarvan heb ik nog de necro geschreven voor ANP. Maar das inmiddels alweer 10 jaar geleden. Hopeloos gedateerd. Ze wil maar niet dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |