Gelukkigquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:31 schreef ok01 het volgende:
Ik mag wel hopen dat de outro niet zo afgekapt wordt
Die andere voelt zich niet meer ZZ Top?quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja, die is een van de twee overgebleven zz top leden.
Wellus.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Heul nie, hup naar Beter Horen jij
zuipavondje bij Essquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja ik had ook een aangebroken fles rosé meegekregen. Goed dat je me er aan helpt herinneren
Zou me niks verbazen ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over een paar jaar Baby Shark in de lijst?
Die stemmen dan op Baby Shark onder het mom 'nostalgie', calling it now.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over een paar jaar Baby Shark in de lijst?
Nieuw op de keuzelijst denk ik. In de evergreen komt dit altijd op vrijdagquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik herhaal: hoe komt Cohen aan deze notering zomaar zo hoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Zeker vanochtend niet geluisterd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:32 schreef essnhills het volgende:
Ugh.. Grafstem Cohen
Ik krijg altijd de kriebels van dit soort liedjes. Maar vind ze ook wel grappig. Ik weet niet wat ik hier mee moet
Deepfake ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |