Het is Jan, Pier, Tjores en Corneel.quote:
Dat weet ik ook nog maar sinds kort.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jan Pier Tjoris en Korneel weet ik sinds vandaag.
Ik geloof hier niets van. Ik mompel gewoon uit volle borst Jan Piet Joris en Korneel hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
nicequote:Op dinsdag 28 december 2021 17:30 schreef ok01 het volgende:
[..]ik ga zelf zo aan de amaretto, niet omdat het al aangebroken is, maar omdat het kan
*Tjores en Corneelquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
#TeamEssnquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik geloof hier niets van. Ik mompel gewoon uit volle borst Jan Piet Joris en Korneel hoor
Al besproken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is Jan, Pier, Tjores en Corneel.
het zijn ook net mensen, vrouwen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:30 schreef PippenScottie het volgende:
De tekst klopt wel. Als ik de moeite neem om een fatsoenlijk pak aan te doen word ik heel anders benaderd.
Vrouwen zijn net zo oppervlakkig als mannen
Nee, niet meer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:31 schreef peaceman het volgende:
ZZ Top… was toch iets met die drummer?
Heul nie, hup naar Beter Horen jijquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is Jan, Pier, Tjores en Corneel.
Niemand kijkt verbaasd op.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:30 schreef essnhills het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik dit niet ken?
Ja die heet Frank en die anderen niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:31 schreef peaceman het volgende:
Proost! Laten we losgaan omdat het kan!quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:30 schreef ok01 het volgende:
[..]ik ga zelf zo aan de amaretto, niet omdat het al aangebroken is, maar omdat het kan
Onjuist.quote:
ja, die is een van de twee overgebleven zz top leden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:31 schreef peaceman het volgende:
Ja daar stopt de inclusiviteitquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ohwee als je het raar vindt dan wordt je gecancelt
Preciesquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Proost! Laten we losgaan omdat het kan!
Ohja ik had ook een aangebroken fles rosé meegekregen. Goed dat je me er aan helpt herinnerenquote:Op dinsdag 28 december 2021 17:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het wordt beter. Ik ga ook even bekijken welke flessen wijn allemaal aangebroken zijn en deze langzaam eens opdrinken. Beginning… now
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |