Doe maar iets over Joe Public Hairquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:27 schreef MTheBassman het volgende:
willen jullie een leuk feitje horen over het gezichtshaar in combinatie met een achternaam van een van deze bandleden?
Jesquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:27 schreef MTheBassman het volgende:
willen jullie een leuk feitje horen over het gezichtshaar in combinatie met een achternaam van een van deze bandleden?
Heel graag.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:27 schreef MTheBassman het volgende:
Binnenkort een nieuw seizoen hoop ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die serie kijken was een zeldzaam hoogtepuntje van 2021
quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan me herinneren dat er iets met een baard en een drummer was. Iemand?
Al besprokenquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:27 schreef Isorden het volgende:
Iemand nog iets over de drummert te vertellen?
Die heeft nog geen miljoen posts.quote:
Does ringo a bell.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:27 schreef MTheBassman het volgende:
quote:
Nou...quote:
Godengifjequote:
Oooh ja! Mooi is dat!quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Nou...
die drummer heet frank beard maar is de enige zonder baard
alsof ze het expres doen !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |