Tijd voor een dutje, of een energydrankjequote:Op dinsdag 28 december 2021 14:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
81-82-83-84 = -168. Klopt wel
Ik ken Travis eigenlijk alleen van Sing en Why Does It Always Rain On Me? en dat geeft het gevoel dat ze ook de plek van Coldplay in de muziekgeschiedenis in hadden kunnen nemenquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dakota is heerlijk ja. Het is zeker geen klacht jegens Stereophonics, ik vind ze alleen behoorlijk vergelijkbaar.
Vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Luistert er nog iemand via FM?
Op het platteland zeker!quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
King of Painquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Police heeft zoveel beter gemaakt dan dit tbh imo
Verrek ik dacht dat signaal weg was, maar ik heb m er ook maar weer ff op aangezetquote:
Ja, op kantoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van een energydrankje krijg jequote:Op dinsdag 28 december 2021 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
Tijd voor een dutje, of een energydrankje
In een parallel universum zijn die ook de shark gejumpt en is Coldplay het 'vergeten' bandje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken Travis eigenlijk alleen van Sing en Why Does It Always Rain On Me? en dat geeft het gevoel dat ze ook de plek van Coldplay in de muziekgeschiedenis in hadden kunnen nemen
Ik vind dit eigenlijk wel de beste van de Popoquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:50 schreef MTheBassman het volgende:
ik ben trouwens niet echt een fan van deze of zo.
Dat mag, ik ga toch heel saai voor Roxanne denk ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk wel de beste van de Popo
Toevallig van de week mijn buizenradio nog eens aangehad. Ik ontvang dan een Engelse praatzender en Radio Caroline.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem aan dat jullie ook nog met een buizenversterker luisteren?
Wansmaak Nederland?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weer een willekeurig nummer van Coldplay waar nooit iemand van heeft gehoord maar dat toch de lijst haalt. Jippie.
Als Chris Martin drie minuten lang scheetjes laat stemt het voetvolk dat nog de lijst in.quote:
Daag ze niet uit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Chris Martin drie minuten lang scheetjes laat stemt het voetvolk dat nog de lijst in.
Ik ben t vaak met je eens dezer dagen. Ook ditmaal.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Weer een willekeurig nummer van Coldplay waar nooit iemand van heeft gehoord maar dat toch de lijst haalt. Jippie.
Zat dat niet héél ongemakkelijk?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
Toevallig van de week mijn buizenradio nog eens aangehad
Ik vind Coldplay prima (ja, rode kaart, dit dat).. maar dit nummer echte rete-saaiquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:52 schreef Breekfast het volgende:
Standaard Coldplay gebash incoming.
Dat wil zeggen dat je een verstandig mens bent geworden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben t vaak met je eens dezer dagen. Ook ditmaal.
echt jammer dat coldplay naar dit soort meuk is gegaan, ik vind hun eerste album oprecht best goedquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:53 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom wel dit nummer en niet Amsterdam of God Put A Smile Upon Your Face?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |