Als Stereophonics de lijst kan halen dan kan er ook best een nummertje van Travis in de lijst.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, en hoeft van mij eerlijk gezegd ook niet
Die hoor ik echt niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
*SIM ONLY SIM ONLY SIM ONLY etc
Ook een goeiequote:Op dinsdag 28 december 2021 14:45 schreef Kanaroe het volgende:
Wat is dit toch een fantastisch nummer!
Had 'I travel' gestemd, maar dit is beterrrrrrrrrrrrr
Ik vind de Stereophonics wel ondergewaardeerd, Dakota is een heerlijke plaatquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als Stereophonics de lijst kan halen dan kan er ook best een nummertje van Travis in de lijst.
Luistert er nog iemand via FM?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:47 schreef PzKpfw het volgende:
De tering het digitale signaal loopt echt minuten achter bij de FM hé
#gelekaartquote:
Ik geef er al dagen geen neuk omquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:47 schreef PzKpfw het volgende:
Het is gewoon -2x84quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
81-82-83-84 = -168. Klopt wel
Dakota is heerlijk ja. Het is zeker geen klacht jegens Stereophonics, ik vind ze alleen behoorlijk vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de Stereophonics wel ondergewaardeerd, Dakota is een heerlijke plaat
Jep. Normaal boeit dat niet superveel, als je het maar consistent doet. Alleen over 3 dagen is het lichtelijk lullig als je elkaar 2 minuten te laat gelukkig nieuwjaar wenst.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:47 schreef PzKpfw het volgende:
In de auto en in de werkplaatsquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Luistert er nog iemand via FM?
Ik! Ish traditie.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Luistert er nog iemand via FM?
Ik vind Nancy Mulligan van Edje echt een leuk nummer, kom vechten danquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Suzanne & Aids, Travis, Ed Sheeran
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |