quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2021 00:39 schreef Beerrend het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja wat is het nou mensen, wordt het nou een keer eens met elkaar!quote:![]()
Misschien zijn we het met elkaar eens, het zou kunnen 🙃quote:Op donderdag 30 december 2021 00:42 schreef CarloV het volgende:
[..]
[..]
Ja wat is het nou mensen, wordt het nou een keer eens met elkaar!
quote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef Legoblokje het volgende:
Dat 10 voor bonus in aanmerking komt verbaast me niets, zelfs met de methode gegeven is die in totaal 5 punten waard...
Ik ga gewoon wat gokken voor de bonus:5 verwacht ik niet eigenlijk, die is goed te doen. Verder kan ik me in dit lijstje wel vinden!SPOILER: BonusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebaseerd op wat hier wordt bestempeld als moeilijk en waar het na meer dan 2 weken puzzelen nog angstvallig stil blijft.
Ik heb hier overigens niets van opgelost, dus verwacht niet te veel van dit lijstjeAIVD puzzel 2024:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 14abc, 15, 16, 17, 18a, 19, 22, 24abc, 25abc, 27
Yes, vraag maar raak.quote:Op donderdag 30 december 2021 09:42 schreef Malaka81 het volgende:
Heeft iemand 13f en mag ik daar in een dm iets over vragen?
Voor mij niet meer. 😀quote:Op donderdag 30 december 2021 10:20 schreef thabit het volgende:
Bij 13 is vooral onderdeel b mij een zeer groot raadsel.
Met de AIVD weet je het maar nooit, maar ik krijg in ieder geval exact dezelfde getallen. Ook de 3351.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:40 schreef Legoblokje het volgende:
Voor de mensen die 20 hebben opgelost: Hoe zeker zijn jullie van je antwoord?
Ik kan alle getallen nabootsen en heb nog steeds twee mogelijke antwoordenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:40 schreef Legoblokje het volgende:
Heel zeker!quote:Op donderdag 30 december 2021 15:40 schreef Legoblokje het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 19:55 schreef thabit het volgende:
Ik heb bij die opgave nog altijd het gevoel dat er een addertje onder het gras zit.
SPOILER: 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mij mag je best een pm sturen over 15, ik zoek al een hele tijd contact met mensen hierquote:Op donderdag 30 december 2021 23:47 schreef MScript het volgende:
Is er iemand hier die 15 heeft en mag ik daar dan een pm over sturen?
Verveel je je zo erg?quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:09 schreef CarloV het volgende:
[..]
mij mag je best een pm sturen over 15, ik zoek al een hele tijd contact met mensen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |