Als je het alleen maar denkt, denk ik toch van niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:47 schreef MScript het volgende:
En zo ineens heb ik 16 te pakken (denk ik).
Qua geschiedenis klopt het wel
Wat mij betreft wel, zit een beetje op het randje van 1 of 2 bonuspunten voor mijquote:Op woensdag 29 december 2021 22:34 schreef kaledobber het volgende:
Ik heb nog niet veel mensen over 10 gehoord, worden dat bonuspunten?
Qua geschiedenis??? Ik zie er geen geschiedenis in. Is volgens mij nog heel actueel.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:47 schreef MScript het volgende:
En zo ineens heb ik 16 te pakken (denk ik).
Qua geschiedenis klopt het wel
Ik zou zeggen van niet, dat was een van de eerste die ik had opgelost. Maarja, dat zegt blijkbaar niet zo veel.quote:Op woensdag 29 december 2021 22:34 schreef kaledobber het volgende:
Ik zie er ook geen geschiedenis in, maarja, ik zie er (nog) niks inquote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef MxxS het volgende:
[..]
Qua geschiedenis??? Ik zie er geen geschiedenis in. Is volgens mij nog heel actueel.
SPOILER: BonusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebaseerd op wat hier wordt bestempeld als moeilijk en waar het na meer dan 2 weken puzzelen nog angstvallig stil blijft.
Ik heb hier overigens niets van opgelost, dus verwacht niet te veel van dit lijstje
Ook geschiedenis is actueel! En ook actualiteit is alweer geschiedenis!quote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef MxxS het volgende:
[..]
Qua geschiedenis??? Ik zie er geen geschiedenis in. Is volgens mij nog heel actueel.
Jij bent echt het omgekeerde van wat ik benquote:Op woensdag 29 december 2021 22:55 schreef deerjuno het volgende:
[..]
Ik zou zeggen van niet, dat was een van de eerste die ik had opgelost. Maarja, dat zegt blijkbaar niet zo veel.
Laat ik het dan "tijdlijn" noemenquote:Op woensdag 29 december 2021 22:53 schreef MxxS het volgende:
[..]
Exact!quote:Op woensdag 29 december 2021 22:58 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ook geschiedenis is actueel! En ook actualiteit is alweer geschiedenis!
Ik heb 1 en het thema. Als jij 2 t/m 26 hebt, dan zijn we erquote:Op woensdag 29 december 2021 20:14 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds een teamgenoot die voor mij de moeilijke opgaven wil doen
Wat toevallig!quote:Op woensdag 29 december 2021 23:02 schreef billiebob123 het volgende:
[..]
Ik heb 1 en het thema. Als jij 2 t/m 26 hebt, dan zijn we er
10 is een pure werkopgave. Dat zijn meestal niet de opgaven die in de bonus komen, maar wie weet...quote:Op woensdag 29 december 2021 22:34 schreef kaledobber het volgende:
hahaha, nou ik heb hier echt op lopen klooien je wil niet weten...quote:Op woensdag 29 december 2021 23:15 schreef thabit het volgende:
[..]
10 is een pure werkopgave. Dat zijn meestal niet de opgaven die in de bonus komen, maar wie weet...
Eerste van onderen? XDquote:Op woensdag 29 december 2021 22:58 schreef CarloV het volgende:
[..]
Jij bent echt het omgekeerde van wat ik ben
Volgens mij hoort 25 niet in dat rijtje thuis 🤔quote:Op woensdag 29 december 2021 23:49 schreef billiebob123 het volgende:
Alle opgaven zijn wel 'werkopgaven' toch? Behalve 23 en 25. Dat is gewoon het goede antwoord invullen en klaar!
Welk rijtje? 13a?quote:Op donderdag 30 december 2021 00:32 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Volgens mij hoort 25 niet in dat rijtje thuis 🤔
En daarvoor moet je toch eerst 'werken'...quote:Op donderdag 30 december 2021 00:36 schreef deerjuno het volgende:
Ik vind 25 juist wel daar passen, als je maar weet wat je moet doen.
Ja zo ken ik nog 20 vragenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:36 schreef deerjuno het volgende:
Ik vind 25 juist wel daar passen, als je maar weet wat je moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |