abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2021 @ 14:36:41 #126
8369 speknek
Another day another slay
pi_202865724
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:22 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als je corona hebt gehad is het sowieso onzin om een booster te nemen.
Hoezo?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_202865725
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:35 schreef popje het volgende:

[..]
Dat gaat niet gebeuren. Dat kunnen ze toch niet eeuwig blijven doen? Elke keer een of ander kulargument gebruiken om ons langer op te sluiten?
Tuurlijk wel.. Dat kunnen ze wel, dat hebben ze nu ook al gedaan.
pi_202865755
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:36 schreef chratnox het volgende:

[..]
Gommers was volgens mij juist positiever: https://www.bnr.nl/nieuws(...)kenhuis-dan-verwacht
[..]

Dat hebben we ook wel eens vaker gezien toch? Om een paar dagen later 180 graden te draaien.
Maar hoop zeker dat hij eens geen extra negatieve scenario's uit de hoed tovert.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202865759
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:35 schreef popje het volgende:

[..]
Dat gaat niet gebeuren. Dat kunnen ze toch niet eeuwig blijven doen? Elke keer een of ander kulargument gebruiken om ons langer op te sluiten?
Helaas. de meerderheid in dit land slikt alles voor zoete koek. Ik zie het in mijn eigen omgeving ook, en dat zal niet zo snel veranderen.
Alpha kenny one
pi_202865800
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:37 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Dat hebben we ook wel eens vaker gezien toch? Om een paar dagen later 180 graden te draaien.
Maar hoop zeker dat hij eens geen extra negatieve scenario's uit de hoed tovert.
Uiteraard, maar dit is van vandaag. Dus op dit moment is ie positief :P
pi_202865803
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:33 schreef popje het volgende:

[..]
Hoezo? Als de aangekondigde stijging niet komt is het ook niet nodig om de lockdown te continueren die ingesteld is omdat er een navenante stijging zou komen.
De vorige keer (oktober-november) kostte het een maand om van 5k besmettingen naar 23k besmettingen te gaan. En dat was voor omikron. Dus ik gok dat ze niet op 10 januari de boel weer grotendeels opengooien om op 10 februari te concluderen "dat er te vroeg versoepeld is".

Zo tegen het einde van de boostercampagne verwacht ik pas weer significante versoepelingen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 28 december 2021 @ 14:41:41 #132
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_202865860
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
De vorige keer (oktober-november) kostte het een maand om van 5k besmettingen naar 23k besmettingen te gaan. En dat was voor omikron. Dus ik gok dat ze niet op 10 januari de boel weer grotendeels opengooien om op 10 februari te concluderen "dat er te vroeg versoepeld is".

Zo tegen het einde van de boostercampagne verwacht ik pas weer significante versoepelingen.
De boostercampagne is in de laatste week januari afgelopen. Maar dan zal het wel weer zijn 'er is niet genoeg geprikt dus we moeten wachten op de mensen die zich nog niet hebben laten prikken'.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_202865880
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:39 schreef chratnox het volgende:

[..]
Uiteraard, maar dit is van vandaag. Dus op dit moment is ie positief :P
Mwah, hij zegt min of meer dat de allerzwartste scenario's de kast wel weer in kunnen maar het beeld wat schetst geeft verder geen reden tot feest.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 28 december 2021 @ 14:42:51 #134
3778 popje
pi_202865900
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Mwah, hij zegt min of meer dat de allerzwartste scenario's de kast wel weer in kunnen maar het beeld wat schetst geeft verder geen reden tot feest.
Jij bent ook lekker positief hoor.
pi_202865902
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:41 schreef popje het volgende:

[..]
De boostercampagne is in de laatste week januari afgelopen. Maar dan zal het wel weer zijn 'er is niet genoeg geprikt dus we moeten wachten op de mensen die zich nog niet hebben laten prikken'.
Dan moeten we maar hopen dat genoeg mensen zich willen laten prikken :T
  dinsdag 28 december 2021 @ 14:43:44 #136
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_202865929
quote:

[..]
Paradoxaal genoeg zou dat wel eens de snelste uitweg kunnen zijn.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_202865940
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Heb je de vorige modellen gezien? Daar kwam 't erop neer dat zelfs met deze maatregelen de ziekenhuizen tot over hun nek vol zouden zijn, met tot 4000 patiënten op de IC en dergelijken. De opmerking "niet zulke verwachtingen die we niet aan kunnen" is in die context gewoon positief. Feest is dan wel weer 't andere uiterste.
pi_202865955
twitter

Graag 150 Pieter’s in het parlement.

Goed om te zien dat ook een voorstander van coronamaatregelen eens een keer door die wens tot almacht heen prikt.
zie email 27 oktober
pi_202865957
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:42 schreef popje het volgende:

[..]
Jij bent ook lekker positief hoor.
Ik ben niet wanhopig op zoek naar elk stukje info wat ik positief kan framen zodat ik hier kan roepen dat we er over een paar weken vanaf zijn nee. :P
  dinsdag 28 december 2021 @ 14:44:45 #140
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202865959
Wij gaan het enige land zijn dat van een lockdown naar een verlengde lockdown zal gaan tot maart zeker
pi_202865962
quote:

[..]
Tegen die tijd jagen ze 2G erdoorheen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_202865970
Ze mogen overigens wel wat duidelijker zijn over die booster.

Krijg een appje van een familielid dat je tot uiterlijk 7 januari een afspraak kunt maken.

Ok :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_202865986
Gommers is dan wel positief, maar het is dan maar net wie ze kiezen om te volgen qua verwachtingen/beleid. Volgens mij wel vaker zo geweest dat Kuipers positief was en Gommers negatief en dan Gommers volgen. Morgen hoor je Kuipers vooral negatieve verwachtingen hebben en dan volgt het kabinet Kuipers. Zo is er altijd wel iemand die hel en verdoemenis predikt waar je nog een zootje maatregelen aan kan hangen of verlengen.
pi_202865999
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:37 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Hij kan nu ook wel roepen dat het wat positiever is allemaal, maar dan toch met de conclusie komen dat het nog niet zo goed gaat dat we kunnen versoepelen. Wel toegeven dat Omicron mee valt, maar niet toegeven dat die lockdown dan misschien eens opgeheven moet worden omdat die in stand is gekomen gebaseerd op onzekerheid rondom Omicron. Nu die onzekerheid er niet meer is en nu hij heeft toegegeven dat het mee valt zouden we gewoon terug moeten naar de situatie van vóór de lockdown (dus lichte avond lockdown zeg maar), maar dat gaat never nooit niet gebeuren.
pi_202866006
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:05 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Een lockdown is toch alleen gegrond als alle andere opties en middelen geprobeerd zijn? Dat is niet het geval. Neemt niet weg dat de uitslag wel te raden is hoor :D
Nee? Geef eens aan waar dat zo omschreven staat want dat lijkt mij nogal vergezocht. En sowieso, wat zijn dan de andere opties en middelen die geen lockdown zijn? Want volgens mij kent het begrip lockdown niet eens een vaste definitie.
pi_202866007
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:44 schreef chratnox het volgende:

[..]
Heb je de vorige modellen gezien? Daar kwam 't erop neer dat zelfs met deze maatregelen de ziekenhuizen tot over hun nek vol zouden zijn, met tot 4000 patiënten op de IC en dergelijken. De opmerking "niet zulke verwachtingen die we niet aan kunnen" is in die context gewoon positief. Feest is dan wel weer 't andere uiterste.
De allerzwartste scenario's ja.

Die kunnen gelukkig de kast in, maar het is niet alsof het over een maandje business as usual is in de zorg. Dan zal het nog steeds alle hens aan dek zijn en de reguliere zorg maximaal afgeschaald.
  dinsdag 28 december 2021 @ 14:48:01 #147
3778 popje
pi_202866057
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Hij kan nu ook wel roepen dat het wat positiever is allemaal, maar dan toch met de conclusie komen dat het nog niet zo goed gaat dat we kunnen versoepelen. Wel toegeven dat Omicron mee valt, maar niet toegeven dat die lockdown dan misschien eens opgeheven moet worden omdat die in stand is gekomen gebaseerd op onzekerheid rondom Omicron. Nu die onzekerheid er niet meer is en nu hij heeft toegegeven dat het mee valt zouden we gewoon terug moeten naar de situatie van vóór de lockdown (dus lichte avond lockdown zeg maar), maar dat gaat never nooit niet gebeuren.
Ja zo gaat het meestal. Iets wordt ingevoerd door een potentieel iets dat gaat gebeuren, en als dat niet gebeurt, moet het alsnog in stand blijven voor het geval dat er iets anders gebeurt of omdat er ineens 'nog teveel patienten in het ziekenhuis liggen'.
pi_202866060
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:44 schreef Sureahcamidd het volgende:
Wij gaan het enige land zijn dat van een lockdown naar een verlengde lockdown zal gaan tot maart zeker
Gidsland Nederland. Zie ons eens daadkrachtig zijn deze keer :P

Ben wel blij dat het er nog niet op lijkt dat andere landen massaal mee gaan in de gekte.
pi_202866064
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
De allerzwartste scenario's ja.

Die kunnen gelukkig de kast in, maar het is niet alsof het over een maandje business as usual is in de zorg. Dan zal het nog steeds alle hens aan dek zijn en de reguliere zorg maximaal afgeschaald.
Ik zeg toch ook nergens dat dat het geval is? Ik zeg dat Gommers positief is over de ontwikkelingen, vooral omdat dat zwarte scenario niet uit lijkt te komen. Ik begrijp niet zo goed wat je wil zeggen?
pi_202866073
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 december 2021 14:11 schreef Tarado het volgende:
wanneer wordt de opvolger van Hugo bekend gemaakt?
Als de formateur klaar is, vermoedelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')