Bij een virus dat zich evolueert zoals een influenze-virus is het een garantie dat je vaccin minder beschermt over de tijd. Daarom zijn je BMR-prikken voldoende ter bescherming voor mazelen en een jaarlijkse griepprik nietquote:
Volgens mij mag je 2 weken voor en na vaccinatie toch geen narcose nemen ? Ik zag dat in Friesland de meeste mensen al binnen 2/3 dagen een prik konden halen bij een locatie. Dus dat moet lukken voor eind januari sowieso wel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb in maart een onderzoek in het ziekenhuis waarbij een roesje krijg. Dus beetje tricky qua planning van het boosteren.
Gezien hoe mijn lichaam reageert op een verkoudheid (een week lang enkel willen slapen - wat juist ironisch gezien niet lukt vanwege dichte neus - koppijn erbij en nergens de energie voor) kan ik wel concluderen dat ik al bang genoeg ben voor een verkoudheidquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:43 schreef popje het volgende:
https://www.nu.nl/283603/(...)dheid-voorkomen.html
OMG nu.nl maakt ons nu ook al bang voor een verkoudheid. 'in deze onzekere tijden ben je liever niet aan het snotteren'
Is het echt weken of toch niet maanden?quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
Één van de vragen die je krijgt bij het maken van een afspraak is of je in de komende tijd een operatie onder verdoving hebt, in de komende 2 of 3 weken geloof ik.
en als straf een torenhoge boete die niemand anders voor die kapper gaat betalenquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:52 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Kappers gaan uit protest op 30 december open
Voordat je de booster afspraak kan inplannen vragen ze erna, het is 2 weken daar.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is het echt weken of toch niet maanden?
Er zitten veel dierenartsen in het OMT omdat de epidemiologie als wetenschapsgebied uit de diergeneeskunde is ontstaan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:06 schreef Mondkapje het volgende:
'Er zitten overigens opvallend veel vee- en dierenartsen in dat OMT.'
Dat kan een verklaring zijn waarom men graag a la minute een lockdown wil: daarmee gaat het stikstof omlaag en wordt de veeteelt ontzien. Afgezien van het feit dat een expert altijd zijn eigen verantwoordelijkheid wil afdekken.
Het is raar dat experts alleen zo worden genoemd in de medisch hoek. Je hebt ook onderwijsexperts, economische experts, die zijn echt niet minder.
maar dat geldt dus voor corona ook, garanties zijn er niet maar dan nog is er een verschil tussen niet meer en niet meer volledigquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:53 schreef Blik het volgende:
[..]
Bij een virus dat zich evolueert zoals een influenze-virus is het een garantie dat je vaccin minder beschermt over de tijd. Daarom zijn je BMR-prikken voldoende ter bescherming voor mazelen en een jaarlijkse griepprik niet
Even dreigen dat ze uit protest open gaan om het daarna toch maar niet te doen. Had de horeca ook een handje van.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:52 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Kappers gaan uit protest op 30 december open
Uitspraak 4 januari 2022quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:57 schreef Zipportal het volgende:
Kort geding: ‘Stop direct met lockdown, mensen willen door met hun leven’
https://www.ad.nl/binnenl(...)-hun-leven~accbe304/
(lol)
Hoger beroep vindt ergens in februari plaats waarschijnlijk.quote:
We kunnen de uitslag al wel raden; de rechter gaat enkel kijken of de overheid in zijn recht stond om een lockdown in te voeren. Antwoord: ja.quote:
Dit klinkt heel erg als die vlaamse kapster die happy endings aan ging bieden want kappers waren dicht maar sekswerkers mocht welquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:02 schreef nostra het volgende:
Mijn thuiskapster had zichzelf aangeboden op Nextdoor. Inclusief voor- en achternaam en foto. "DM voor adres, want dit mag eigenlijk niet". Niveautje hoor. Benieuwd hoeveel rechtgeaarde burgers hun Plicht hebben gedaan.
Sms griepprik groep nog niet binnen en mijn geboortejaar wordt toch wel over 3 dagen uitgenodigdquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Voordat je de booster afspraak kan inplannen vragen ze erna, het is 2 weken daar.
Tenzij de persconferentie van 3 januari ons gaat vertellen dat de lockdown klaar is.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
We kunnen de uitslag al wel raden; de rechter gaat enkel kijken of de overheid in zijn recht stond om een lockdown in te voeren. Antwoord: ja.
het is ook meer een kerstboomquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:02 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Meeste recente bevolkingspiramide van Nederland, opvallend de grootste groep nu 51 jaar is. Ook opvallend veel 75-jarigen (babyboom).
Een lockdown is toch alleen gegrond als alle andere opties en middelen geprobeerd zijn? Dat is niet het geval. Neemt niet weg dat de uitslag wel te raden is hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
We kunnen de uitslag al wel raden; de rechter gaat enkel kijken of de overheid in zijn recht stond om een lockdown in te voeren. Antwoord: ja.
Apart, ik heb het precies andersom. Ga overmorgen een weekje op vakantie, maar de enige afspraken die me aangeboden worden zijn binnen die week. Luxeprobleempje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:44 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat sommige locaties al zo vol zitten joh
Is er op 3 januari een persconferentie? Ik dacht rond 14 januari? Maar ik denk sowieso niet dat ze de lockdown stoppen. Hooguit de scholen die weer openen omdat andere versoepelingen te gevaarlijk is vanwege de Omicron onzekerheid.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Tenzij de persconferentie van 3 januari ons gaat vertellen dat de lockdown klaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |